Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nu ook persoonlijk aanbod ontvangen voor de Groepsaankoop West-Vlaanderen, gewonnen door Mega.
Lollig detail: mijn persoonlijk aanbod komt HOGER uit dan wanneer ik gewoon op aanbieders.be een prijsvergelijking doe.
Groepsaanbod: totaal 2845/jaar (geschat natuurlijk, want variabel)
Tarief elektriciteit: 20.88 eurocent/kWh
Tarief gas: 7.67 eurocent/kWh
Vaste vergoeding: 30 euro voor elektriciteit, 30 euro voor gas.
Aanbieders (ook Mega): totaal 2720/jaar
Tarief elektriciteit: 19.83 eurocent/kWh
Tarief gas: 7.36 eurocent/kWh
Vaste vergoeding: 68,88 euro voor elektriciteit, 68,90 euro voor gas.
Extra korting: 58,30 voor elektriciteit, 58,30 voor gas
Ook energie.be zit onder groepsaankoop tarief van Mega, terwijl TotalEnergies quasi gelijk zit.
Het nut van een groepsaankoop is me de afgelopen jaren wel wat ontgaan.
Ik zit met de overbodige angst dat ze geen vast tarief meer aanbiedenDat gaat vloot ja. Maar wacht toch gewoon nog een paar dagen. Het tarief voor maart wordt sowieso beter dan februari.
maar dat gaat misschien inderdaad het beste zijn.Die kerel aan de lijn, gaat dit waarschijnlijk zelf niet kunnen. Maar er is altijd iemand met meer of gewoon admin rechten die dat gewoon wel kan.Ik reageer erop dat ik zwart op wit op papier heb dat zij dat kunnen/moeten doen.
Dat klopt maar bij Argenta bijvoorbeeld hebben we ooit een "High priority" produktie issue moeten oplossen.Wedden dat 99% van de mensen niet neut dat een factuur automatisch gemaakt wordt en er eerst 100euro weg gaat en dan 400 terugkomt.

Dat klopt maar bij Argenta bijvoorbeeld hebben we ooit een "High priority" produktie issue moeten oplossen.
Alles moest wijken hiervoor.
Wat was het probleem? Een belangrijke klant, had gemerkt dat hij 1 fucking cent te weinig interest had verkregen door een berekeningsfout in het systeem. En die mens eiste dus, dat dit meteen werd opgelost.
I am not kidding here. Triestig maar het was wel zo. Zo'n bug vergeet ik nooit lol. Dus afhankelijk van wie zaagt, kan je wel zeggen: Zaag eens minder en 99% zaagt niet, maar ja 1x de verkeerde klant (ene met veel geld of invloed), en dan krijg je echt soms absurde 'real time' situaties.
Opmerking: Maar ja, Silence is ne onbelangrijke klant.![]()
Bij oa migratieprojecten (ik ga niet in detail treden)Nee, laten we volk in een productie omgeving, van een bank notabene, getalletjes aanpassen. Sounds very legit. Wie zou daar ooit op aftekenen qua controls?
Januari tot maart telt voor de leverancier voor 46,5% van het totaalverbruik.
Bij maandelijks betalen zou je hier in principe toch ook aan moeten ontsnappen?Dt is wat me erg stoort in de energiewereld. Het SLP profiel. Zelfs met een digitale meter blijven ze hieraan vasthouden in tegenstelling tot wat je zou denken. Er is wel geopperd dat dit “binnenkort” zal afgeschaft worden wanneer zo goed als iedereen een digitale mete heeft. Dan gaan ze effectief kijken wanneer je wat verbruikt. De enige contracten die hieraan ontsnappen zijn de dynamische. We hebben nog een lange weg te gaan..
Ja, maar besef dan ook dat je die 45% van je jaarbedrag ook op die 3 maand zal moeten leggen ipv uitgespreid over 12 maand.Bij maandelijks betalen zou je hier in principe toch ook aan moeten ontsnappen?
In principe is dat ook maar een potje maandelijks opzij leggen en zeker nu met die steun van de overheid moet dat zeker lukken.Ja, maar besef dan ook dat je die 45% van je jaarbedrag ook op die 3 maand zal moeten leggen ipv uitgespreid over 12 maand.