Niet voor laadkabel en hoedenplank, wel voor 1 van de 2. Alle, bij mij tochMaar de iX3 heeft wel plaats voor de laadkabel en de hoedenplank onder de koffer.
Frunk is overrated, enkel als die elektrisch is, is dat een goede plaats.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet voor laadkabel en hoedenplank, wel voor 1 van de 2. Alle, bij mij tochMaar de iX3 heeft wel plaats voor de laadkabel en de hoedenplank onder de koffer.
Frunk is overrated, enkel als die elektrisch is, is dat een goede plaats.

Niet voor laadkabel en hoedenplank, wel voor 1 van de 2. Alle, bij mij toch![]()
Zijn er hier eigenlijk mensen die een EV kopen?
Ik krijg precies de indruk dat iedereen die krijgt via het werk of eigen zaak en er geen werknemers zijn die een EV kopen.
Grapjas.Ja, want via onze zaak is die gratis.
Op dit moment heb ik nog beiden in mijn auto liggen met de simpele reden dat ik de laadpalen op het werk nog niet 100% vertrouw. Nu, ik zou eens moeten kijken welke laders er daar nog in de buurt zijn voor moest het ooit eens nodig zijn dat ik kan bijladen.Stomme noob-vraag nu ik mijn EV heb : houden jullie altijd een laadkabel in de auto ? Ik heb in mijn Mercedes geen afzonderlijke plaats om die op te bergen, dus ben van plan de 2 kabels (granny en type 2) gewoon thuis ergens weg te bergen voor als we eens een lange/verre trip doen. Mijn wagen wordt gewoon thuis opgeladen. Of is dit iets dat ik me toch eens ga beklagen ?
Ja, 2e hands. Maar nog steeds aan een behoorlijk pikante prijs. Het helpt natuurlijk als je niet zelf moet instaan voor het grootste deel van de kost door vrijgevige ouders.Zijn er hier eigenlijk mensen die een EV kopen (niet via je eigen zaak)?
Ik krijg precies de indruk dat iedereen die krijgt via het werk als salaris/bedrijfswagen of aankoopt via de eigen zaak en er amper werknemers/gepensioneerden zijn die een EV kopen.
Grapjas.
Ik de vraag wat herschreven en wat beter gespecifiëerd wat ik bedoelde.
Waar vind jij een bg waardige benzinewagen voor 10.000 euro??Niet teveel zagen hé man. De meeste zelfstandigen hebben 10k omzet en betalen ocharme €500 excl btw leasing per maand voor hun EV. Zelfs €700 is geen probleem.
Ok je betaalt hiervoor al een startbedrag maar dat leg je met de verkoop van je vorige wagen (fiscaal een must)
Je bent al een tijdje van het werknemer padje zeker? De modale Belg koopt een benzine van €10.000 en betalen die 4 jaar af aan €250 per maand.

In 2022 was 1.5% van de ingeschreven EVs door een particulier gedaan (volgens VRT)Dacht dat 90% van de EV’s bedrijfswagens zijn.
We hebben in de straat 1 gepensioneerde met een ID4. De kinesist heeft een iX1 en een 330e, ik heb dan een iX3. De rest zijn ICE (voornamelijk bedrijfswagens met reclame).
Niet teveel zagen hé man. De meeste zelfstandigen hebben 10k omzet en betalen ocharme €500 excl btw leasing per maand voor hun EV. Zelfs €700 is geen probleem.
Ok je betaalt hiervoor al een startbedrag maar dat leg je met de verkoop van je vorige wagen (fiscaal een must)
Je bent al een tijdje van het werknemer padje zeker? De modale Belg koopt een benzine van €10.000 en betalen die 4 jaar af aan €250 per maand.
Dus iedereen koopt nieuwe auto’s ? StrafWaar vind jij een bg waardige benzinewagen voor 10.000 euro??
Ps mag in pm![]()
Waarom niet? Dat is maar 5% van je omzet dan. Serieuze vraag trouwensAls je 10k omzet hebt koop je best geen auto van 500 per maand.

Waarom niet? Dat is maar 5% van je omzet dan. Serieuze vraag trouwens![]()
Yep, 6 op 7. Met hart en ziel.Hopelijk moet hij daarvoor geen 50u werken per week![]()
Ik heb in mijn Mercedes geen afzonderlijke plaats om die op te bergen, dus ben van plan de 2 kabels (granny en type 2) gewoon thuis ergens weg te bergen