Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Turkije begot. Benieuwd welke fiscale regels daar gelden. Hoe ver zouden zij staan met de vergroening..BMW heeft trouwens een iX3 edrive 20 gelanceerd in Turkije
BMW heeft trouwens een iX3 edrive 20 gelanceerd in Turkije
30 gok ik gezien het gelijke vermogen met 30i en 30eWat zou de huidige zijn edrive 25 als ze er een cijfer moeten opplakken?
Zal wel iets met fiscaliteit te maken hebben.Is toch ook flauw. 't Is niet dat 6.8s (praktisch iets sneller als ik me niet vergis) traag is, maar het is nu ook weer geen Porsche of Tesla performance snelheid.
Het is xDrive 30Idd de eDrive 30, de eDrive 20 heeft 163PK maar wel hetzelfde max koppel. Waarschijnlijk dezelfde motor maar zwaar dichtgeknepen?
Van 0 naar 100 in 10 seconden...
Dat zal niet, aangezien de ix3 een rwd isHet is xDrive 30

Klopt, ik dacht dat het over de iX1 ging. Mijn excusesDat zal niet, aangezien de ix3 een rwd is![]()
Amai, da’s echt wel extreem zuinig.Dit weekend met de ID.3 (1st edition - 58 kWh) voor de eerste keer een langere rit gedaan, met vooral veel snelweg. Maasland tot Kortrijk, 205 km. Gemiddeld verbruik heen en terug 15.3 kWh/100km, op de snelweg wel de snelheid beperkt tot 110 km/h. Ik vond het eigenlijk ook relaxter rijden zo dan continu tegen de 120-125 te zitten en moeten inhalen. Uiteindelijk lag de gemiddelde snelheid rond de 90 km/h dus zoveel tijd zullen we er ook niet mee verloren zijn...
Bij aankomst nog 40% over en als ik het mij goed herinner gaf ie nog zo'n 180 km rijbereik aan. Het weer zat natuurlijk nog erg goed mee, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan eens het een pak kouder wordt.
Opladen ging ook vlot met een laadpaal in de buurt van waar we moesten zijn, aan ~ 0.40 EUR/kWh. Op een goeie 3 uurtjes was ie weer 100%.
Algemeen zit ik op een gemiddeld verbruik van 13.7 kWh/100km na zo'n 1700km.
Google eens naar de Polestar 5, dat is pas 89k waard qua looksPolestar 3 toch niet zo mooi als de vorige modellen. Zeker de achterkant.
Voor een vanaf prijs van €89k mochten ze meer hun best doen imo
uiteraard zijn alle modellen nu lelijk, ze moeten er nog zoveel op vooruit gaanVraag is of die voor 89k te koop zal zijnGoogle eens naar de Polestar 5, dat is pas 89k waard qua looksuiteraard zijn alle modellen nu lelijk, ze moeten er nog zoveel op vooruit gaan

Da’s gewoon een Kia EV6 qua looks, toch?Vraag is of die voor 89k te koop zal zijn![]()
Eerder een taycan.Da’s gewoon een Kia EV6 qua looks, toch?
Dat komt heel erg overeen met die van mij, ik sta op 19.7 na +/- 30KNa bijna een jaar iX3 eens de verbruikscijfers bekeken.
Totaal aantal kilometers: 24 400
Verbruik volgens auto: 19.5 kWh/100 km
Totaal geladen volgens app: 5 146 kWh
Verbruikt als ik het zelf uitreken (kleine afwijking mogelijk omdat hij niet volgeladen geleverd is): +- 21.0 kWh/100 km
Gemiddeld verbruik tot en met maart (wintermaanden): +- 23.9 kWh/100 km
Gemiddeld verbruik sinds april (zomermaanden): +- 19.6 kWh/100 km
Gemiddelde snelheid ligt rond de 68 km/h, dus ook redelijk wat snelwegkilometers gedaan.
Aantal keer plankgas gegeven: ettelijke honderden keren.