Bij ons op het werk betalen ze terug op basis van het "CREG-tarief", lijkt me zowat de standaard te zijn?
Welk tarief is dat dan exact? Ben hier eens op een
boordtabel van het CREG aan het kijken, daar maak ik uit op dat de vergoeding per kWh in Vlaanderen voor de maand mei 0,39euro zou moeten zijn, kan dit kloppen? Of interpreteer ik het document fout?
Dat tarief zou op continue basis moeten kunnen veranderen geloof ik? Maar toch is dat online niet zo eenduidig terug te vinden?
Ook wat vervelend dat je terwijl je die maand aan het verbruiken bent, eigenlijk het terugbetaal tarief van die maand nog niet weet?
Het schommelt best wel hard, 0,38euro voor maart, 0,44euro voor april en 0,39euro voor mei?
Het variabele tarief van Engie op dit moment bijvoorbeeld lijkt wel onder dat CREG tarief te liggen, klopt dit?
Of moet ik toch niet op een volledige terugbetaling van mijn energieverbruik rekenen?
Ben dit wat aan het afwegen aangezien wij zelf onze laadpaal moeten aanschaffen en dit dus al een investering is (2000euro zonder significante extra werken), dan zou ik toch absoluut niet nog eens willen bijbetalen per kWh

.