Kunt ge hem thuis opladen? Want ge weet toch dat er gene naft in kan eh.Dat ik geen kat in een zak kies want ik zit er wel een paar jaar aan vast![]()

Ik heb zelf een EV, ga waarschijnlijk nooit meer iets anders willen, maar ik zou het wel enkel nemen als ik thuis kan opladen.
Verder is Skoda geen verkeerd merk: de kwaliteit van Volkswagen aan een doorgaans iets lagere prijs. En doorgaans wat praktischer dan een Volkswagen.
Verder op de lijst zie ik de Superbs (of de Passat) die interessant zijn als je veel plaats nodig hebt. Hoewel er in die Enyaq volgens mij ook een zee van ruimte is (ik heb hem nog nooit in het echt gezien). Als je meer aandacht hecht aan het interieur van de auto zou je eens naar die Audi's kunnen kijken.
De Toyota's vind ik zelf minder interessant in leasing (ook omdat ze mij niet aanspreken), privé raad ik die wel vaak aan vanwege de betrouwbaarheid. Maar daar heb je bij leasing veel minder last van.
Wat zoek je eigenlijk in een auto? Is dat gewoon een doos om je van hier naar daar te brengen? Pak je soms grote spullen of veel volk mee? Als je één van de EV's zou kiezen (de ID.3 of de Enyaq), moet je ver kunnen rijden op 1 lading?

testrit boeken en als dat meevalt: bestellen die handel!