Elektrische wagens

Kan je in België effectief 'zelf' een test rit doen met een Tesla? Hier is dat een half uurtje rijden met iemand van Tesla in de wagen er bij.

Euh. Ja.
In Chill mode duurt 0-60 mph (96.6 km/h) 7.5s. In Normal mode is dat 4.2 s.
Dat is echt een wereld van verschil dus

Ik rijd vaak in chill mode, zeker op de autostrade met AP. In Normal mode reageert hij anders te bruut
Dat verklaart dus alles 😛 . Ik ben geen autofreak en zit zeker niet met een chrono te meten, maar voelde inderdaad wel duidelijk het verschil met de XC40 die 4,9s doet denk ik. Vandaar de vraag.
Maar het vermogen was eigenlijk het laatste waar ik mee bezig was en zal ook niet de reden zijn waarom dat model al dan niet wordt gekozen.

Kan je in België effectief 'zelf' een test rit doen met een Tesla? Hier is dat een half uurtje rijden met iemand van Tesla in de wagen er bij.
Ja hoor. Ik heb ‘m nu een hele namiddag meegekregen, was geen probleem.

Ja, heb zo vorig jaar een model 3 meegekregen voor 24u.
Ze hebben u gesmeekt om hem alsjeblieft 24uur bij te houden zeker.
Was de wagen van de verkoper, zijn vrouws hem komen halen met de Renault twingo. Die was blij dat hij die avond met een wagen naar huis mocht die wel keurig afgewerkt was en niet op een brulkikker leek :P

Valt niet zo veel voor dat je een wagen 24u mag testrijden. Maar een paar uurtjes of een halve dag valt wel vaker voor.

Dat verklaart dus alles 😛 . Ik ben geen autofreak en zit zeker niet met een chrono te meten, maar voelde inderdaad wel duidelijk het verschil met de XC40 die 4,9s doet denk ik. Vandaar de vraag.
Maar het vermogen was eigenlijk het laatste waar ik mee bezig was en zal ook niet de reden zijn waarom dat model al dan niet wordt gekozen.

Ja hoor. Ik heb ‘m nu een hele namiddag meegekregen, was geen probleem.
Da's ongeveer zoals het verschil tussen een Kia proceed 1.6 (7.6sec) een een Audi RS4 b9 (4.1 sec) 😂

Valt niet zo veel voor dat je een wagen 24u mag testrijden. Maar een paar uurtjes of een halve dag valt wel vaker voor.
Bij de vorige aankoop kreeg ik sommige wagens gewoon voor een heel week-end mee hoor. Maar dat is dan wel op voorhand vastleggen. Zelf vind ik dat echt niet nodig. Met een uurtje testrijden weet ik het wel.
Model S half uur met verkoper erbij.
Policy is nu gewijzigd, met corona. Wel grappig, toen ik mijn wagen ging afhalen was er een man die zijn contactless testdrive mocht doen, maar hij wist dus niet hoe hij de wagen kon opendoen, hoe hij het stuur kon instellen,...

serieus? Dat kan toch niet... Als je nu gewoon geen wagen wil?
Het is niet omdat de huidige eigenaar van het huis dat niet wilt, dat een toekomstige eigenaar (bij een verkoop van het huis) dat niet zou willen he.
In een nieuwe verkaveling moet ge ook een parkeerplaats per woning voorzien he...
Ook bij appartementen is het vaak verplicht om een ondergrondse parkeerplaats of garage mee aan te kopen, ook al heb je zelf geen auto.

Hier een artikel die niet achter paywall zit.

Ik ben wel benieuwd of dit ruzie zou veroorzaken als jij nu net voor je huis wilt parkeren, maar je buurman heeft 2 auto's waardoor 1 van zijn auto's voor jouw huis staat.

Sorry, had niet gezien dat hey achter paywall stond.
Maar je kan in mijn link wel een foto van het systeem zien, op die andere site hebben ze die er blijkbaar niet bij geplaatst.

en hoe moet je die kabel daar bovenin krijgen? moet je dan eerst je laddertje zetten om in te pluggen op de box zelf?

op de IAA in München in september wordt eindelijk het eVision productiemodel van Renault voorgesteld. Zwaar benieuwd. Zou volgens de geruchten als mobiele thuisbatterij kunnen fungeren.

renault-megane-ev-illustratio-jfh-1280x853-wm.jpg

Laatst bewerkt:
Heb ook men twijfels of het wel legaal is om zo'n dingen over het voetpad te hangen. Ben niet zo zeker dat steden zoiets wel willen...

op de IAA in München in september wordt eindelijk het eVision productiemodel van Renault voorgesteld. Zwaar benieuwd. Zou volgens de geruchten als mobiele thuisbatterij kunnen fungeren.
Dat verkoopsargument had Mitsubishi met hun Outlander PHEV vroeger (2013?) ook al. Ik denk dat de meeste wagens dat zouden kunnen, is een software dingetje. Toch?

Terug
Bovenaan