Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0,0 smaak omdat ze een SUV verkiezen boven een BMW 1 serie? Smaken verschillen gewoon en niet iedereen ligt wakker van met welke auto hij moet rijden.Ik ga er eerlijk in zijn, ik zou nog niet dood willen vervoerd worden met een SUV.
Ik zou mij als lijk dan echt geschoffeerd voelen. Veel mensen hebben 0,0 smaak, die massale keuze voor SUV's bevestigd dat alleen maar.
Mocht smaak een eenheid zijn die negatief kon zijn, hij ging negatief voor SUV’s hoor.0,0 smaak omdat ze een SUV verkiezen boven een BMW 1 serie? Smaken verschillen gewoon en niet iedereen ligt wakker van met welke auto hij moet rijden.

Als er zo veel mensen SUV willen rijden, moeten de SUV haters misschien maar eens bedenken dat zij degenen zijn met slechte smaak eh0,0 smaak omdat ze een SUV verkiezen boven een BMW 1 serie? Smaken verschillen gewoon en niet iedereen ligt wakker van met welke auto hij moet rijden.

Als daily is dat gewoon de beste combo die je kan hebben toch?

VInd ik persoonlijk ook een bullshit statement. Ja, er wordt niet met SUV's geoffroad. Hoeveel procent van de sportwagens zien ooit een circuit denk je?
Goh, ja en nee. Ik heb een E91 gehad en nu (mijn vrouw) een F31, beide met kids.Ik blijf toch ook bij breaks steken als "ideale gezinswagen." Zeker met de compactere modellen (in mijn geval 3-reeks touring) heb je zowel een fijn sturende auto voor als je alleen onderweg bent en alle ruimte om met het gezin erop uit te trekken. Een 5-reeks / A6 is zeker ruimer, maar die zijn toch wat minder direct in de besturing... Ik geef het stuurgedrag dan voorrang...
Als ik zelf de ruimte had voor iets sportiefs voor daarnaast, zou ik vermoedelijk nog steeds een break als daily nemen. Mijn madam heeft wel liever iets hoog, maar voor mij doet dat afbreuk aan de rijbeleving.

Laat ons eerlijk zijn dat het gros van de SUV’s zelfs al moeite heeft op een parking die wat vettiger ligt.VInd ik persoonlijk ook een bullshit statement. Ja, er wordt niet met SUV's geoffroad. Hoeveel procent van de sportwagens zien ooit een circuit denk je?

Bij mij was het simpel: geen echte alternatieven als break. Moest ik geweten hebben dat Corona zo lang ging duren, ging ik misschien gewacht hebben op de i4...Laat ons eerlijk zijn dat het gros van de SUV’s zelfs al moeite heeft op een parking die wat vettiger ligt.
Het zijn wagens die gewoon hoger op de poten staan en vaak slechter rijden dan hun normale variant.
Die massale aantrek die ik begrijp ik vooral niet. En dan zwijg ik nog over cross-overs. Dat begrijp ik al helemaal niet![]()
Om nog maar te zwijgen over de gemiddelde Vlaming die denkt dat hij met zijn leasewagen sneller op het circuit is dan een mx5, omdat hij meer pk's heeft.De gemiddelde Vlaming kent dan ook niks van auto’s![]()

In vergelijking met een 3 is dat toch echt wel een verschil hoor. Is nu misschien niet het beste vergelijken ma bon.Bij mij was het simpel: geen echte alternatieven als break. Moest ik geweten hebben dat Corona zo lang ging duren, ging ik misschien gewacht hebben op de i4...
Maar, het is nu ook niet dat de iX3 zo slecht stuurt ofzo, dat rijdt uiteindelijk als een normale wagen...
Maar een iX3 heeft zijn zwaartepunt wel lager dan een normale stationwagenIn vergelijking met een 3 is dat toch echt wel een verschil hoor. Is nu misschien niet het beste vergelijken ma bon.
Mijn moeder heeft een X2, en dat rijdt niet slecht. Maar dat is dan ook een zeer sportief ingestelde SUV omdat je daar gewoon even laag zit als in een 1. Alleen is de vering wat hoger en sta je dus hoger op de baan. Is ook een kleinere wagen dus rijdt wat dynamischer.
Maar wij waren ook gaan kijken voor een X3 die minder uitgerust was en dat reed toch echt wel merkbaar anders hoor dan pakweg de 3 van onze vader.
De MX-5 is trouwens de deur uit. Hij heeft nog geen seconde spijt gehad.

Shadow line, zwarte lak, zwart interieur maar alu velgen op mijn F31 hier, maar met een open dak valt me dat goed mee. De mijne is wel helemaal debadged, ook die valse M stickers op de zijkant zijn eraf, dat maakt het ook wat minder druk. Ik heb hiervoor ook VW en Skoda gereden, en die koffers waren groter maar de F31 valt me echt niet tegen nu, ik heb ook nog een trekhaak voor als't moet... Ik heb deze om eerlijk te zijn vooral gekozen omwille van de motor (B58 / 40i model) + RWD waardoor de meeste andere eigenschappen ondergeschikt waren bij de keuze voor deze als daily kilometervreter... Super comfortabel op de snelweg en toch heel snel en sportief als je eens tussendoor een bochtig parcours kan meepakken. Er komt waarschijnlijk wel iets hoog en groot voor mijn wederhelft, maar ze is er nog niet uit wat precies.Goh, ja en nee. Ik heb een E91 gehad en nu (mijn vrouw) een F31, beide met kids.
Het is maar wat je gewend bent, achteraf had ik ernaast een Passat (nu ID.4) en dan had ik zelfs al geen goesting om die kids in de BMW te duwen. Onhandig laag en een druk, compact dashboard als bestuurder/passagier. Dat gevoel hadden we niet bij de aankoop van die F31.
Steek mij nu in een RR Vogue en ik kom waarschijnlijk ook niet meer terug naar mijn huidige wagen
Mijn vrouw zou liefst een crossover/SUV model hebben als vervanger, ik hou toch nog de optie open voor een propere 5 reeks.
Maar een 3 reeks komt er niet meer in, die tijd is gepasseerd.
edit: moet wel zeggen dat het exterieur/interieur volledig zwart was, dat toont natuurlijk ook druk in vergelijking met een fris licht kleurtje.
Een break is gewoon beter he. Rijdt beter, vaak meer kofferruimte dan een SUV, sneller en ziet er vaak gewoon goed uit ook (maar dat is smaak).En ik snap mensen niet die een break verkiezen dat zijn auto’s die voor mij op geen kloten trekken. Smaken verschillen nu eenmaal.
Snap ook de SUV haat niet hier. Mijn vader heeft een ML van de laatste generatie ML’s die gemaakt werden voordat ze ermee stopten en die rijdt gewoonweg heerlijk. Zeker in landen waar er meer bergen zijn en bochtwerk ik zelf heb een c coupe rijdt ook heerlijk voor mij beide hebben hun voordelen en nadelen. De haat is gewoon niet nodig.