De ML is gewoon chiller dunno de 4x4 is ook gewoonweg zaliger en is precies “vlotter” dan mijn coupe. Ook een nadeel alé ik vind het een nadeel dat mijn coupe ne automaat is dan is het “plezier” ook vlug weg als je constant gas moet bij geven of remmen. Yes ik heb schakelpads maar das niet hetzelfde yes ik heb een sport en sport+ mode en ja ik kan mijn automaat uitzetten en volledig via de schakelpads werken maar das toch niet dat. En ik heb uitvoerig gezocht achter ne manuele coupe gezocht maar enigste dat ik vond waren de C180 met een naaimachine motor erin van 1,5L dacht ik. Ik wou minstens een 2L maar dan moest je gewoon genoegen nemen met een automaat. Was ook toen in 2016 toen de nieuwe coupes werden voorgesteld. Misschien als ik langer had gewacht kon ik ne manuele kopen. Meh. Ben wel tevreden van de coupe, maar twijfel toch of ik ooit nog ne automaat neem.Een break is gewoon beter he. Rijdt beter, vaak meer kofferruimte dan een SUV, sneller en ziet er vaak gewoon goed uit ook (maar dat is smaak).
En een ML zalig in bochtenwerk? Wat is daar nu beter aan dan jouw eigen coupé? Kan me niet voorstellen dat die ML aangenamer in bochten en bergen rijdt dan die C coupé.
Pas op, voor je denkt dat ik een "hater" ben: een ECHTE SUV, 4x4, offroader of pickup mag hier van mij gerust voor de deur komen hoor, ik vind dat meestal wel vet. Alleen die crossovers vind ik nutteloze onzin, maar als de mensen het kopen, ga ik ze ook niet tegenhouden.
De ML langs de andere kant is chiller, hoger zitten is aangenamer als je ne keer met meer volk bent is plaatsgebrek geen probleem er kan meer mee als je op reis gaat en de 4x4 zoals ik al zei voelt gewoon vlotter aan. En een paar keer offroad ermee gegaan was fun.

.