ugar
Well-known member
"Pluimen"pluimen gaan ze ons doen
Neen, het is en blijft een fiscaal gunstregime...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Pluimen"pluimen gaan ze ons doen
i4 m50 was het zeker? Ben wel benieuwd. Ik had die eens geconfigureerd, 83K full option => lijkt nog OK deal indien er wat korting is.
Ook wel benieuwd of er korting was?

"Pluimen"
Neen, het is en blijft een fiscaal gunstregime...
echt heWat een lelijke wagen is die Q4 toch![]()

echt he
het interieur van de Q4 met de buitenkant van de ID4 is voor mij de perfecte wagen.
"Ah, maar mijn auto is al verkocht, zult ge mij toch ne M8 moeten meegeven..."Net nog eens gebeld naar de garage. 3 weken geleden kreeg ik bericht dat de wagen bij de consessie stond en hij week 2 van juli zou geleverd worden.
Nu gingen ze het navragen, krijg ik net telefoon terug: ja sorry meneer er is een misverstand, de wagen hangt nog in de productielijn te wachten op de elektronica voor de 4wheel steering en ze hebben absoluut geen idee wanneer dat zal binnenkomen.
Hij staat al sinds 16/06 in productie, op het einde van de productielijn.
Bon, ik snap dat er wereldwijd tekorten zijn he, ik word daar in mijn job ook mee geconfronteerd. Maar zeg toch niet dat de wagen in fucking België staat terwijl die nog niet eens gebouwd werd. En waarom moet ik daar nu zelf weer achteraan zijn gegaan, dat bericht moest vanuit hun naar mij komen gvd.
Ik heb altijd gezeiks met eender welke garage![]()
Ik snap dat ook niet... Als je een simpel pakje besteld kun je tot in detail zien op elk moment waar het is en wanneer het geleverd zal worden.Net nog eens gebeld naar de garage. 3 weken geleden kreeg ik bericht dat de wagen bij de consessie stond en hij week 2 van juli zou geleverd worden.
Nu gingen ze het navragen, krijg ik net telefoon terug: ja sorry meneer er is een misverstand, de wagen hangt nog in de productielijn te wachten op de elektronica voor de 4wheel steering en ze hebben absoluut geen idee wanneer dat zal binnenkomen.
Hij staat al sinds 16/06 in productie, op het einde van de productielijn.
Bon, ik snap dat er wereldwijd tekorten zijn he, ik word daar in mijn job ook mee geconfronteerd. Maar zeg toch niet dat de wagen in fucking België staat terwijl die nog niet eens gebouwd werd. En waarom moet ik daar nu zelf weer achteraan zijn gegaan, dat bericht moest vanuit hun naar mij komen gvd.
Ik heb altijd gezeiks met eender welke garage![]()
Wanneer ik de gemiddelde verkoper zie verwonderen zulke zaken mij niet. Doen me soms denken aan bankbediendes.Ik snap dat ook niet... Als je een simpel pakje besteld kun je tot in detail zien op elk moment waar het is en wanneer het geleverd zal worden.
Maar als je >€50k aan een wagen uitgeeft kan men je nog niet op de hoogte houden.
Ook al gehad in het verleden dat ik na lang wachten eens bel en dan simpelweg horen: ah, ja, die staat hier op de parking, ik zal eens kijken voor de papieren...
Ik vond de ID3/4 eigenlijk best saai en simpel vanbinnen, net zoals ik dat ook heb bij Tesla of Polestar. Bij de Q4 heb je gewoon het gevoel van een klassieke wagen. Goesting...Ik prefereer toch de ID3 qua interieur met z'n eenvoud als dashboard. Ik vind de Q4 véél te druk langs binnen.
Degene die in september geleverd moeten worden, zoals die van mij (eerste week normaal, 3 weken vroeger dan voorzien), staan al een maand op de boot hé... het transport duurt +\- 3 maanden is mij verteldWanneer ik de gemiddelde verkoper zie verwonderen zulke zaken mij niet. Doen me soms denken aan bankbediendes.
De mijne staat nog op "in afwachting productie" en zou eind september geleverd moeten worden.
Wanneer je weet dat die wagens enkele weken of maanden onderweg zijn weet ik nu dus eigenlijk al dat die datum niet gehaald gaat worden.
Nog mensen die hier onlangs een bmw iX3 ontvangen hebben en hoelang ze hebben moeten wachten?
EQA nog niet live bekeken neen. We zitten in een speciale situatie dat we met een aantal collega's overeen moeten komen welke wagen het wordt en Mercedes is daar al vrij snel afgevallenEQA geen optie @Plutus ?
XC40 zou ik van wegblijven, da's de fiat multipla van de suv/crossovers en daar rijdt jan en alleman mee rond![]()
Oja en het veelbesproken afgeplatte stuur: er komt heel veel commentaar op en ik had er schrik van, maar dat rijdt eigenlijk wel aangenaam. Het stoort mij hoegenaamd niet, beter nog, ik vind het zelfs handig.
EQA geen optie @Plutus ?
XC40 zou ik van wegblijven, da's de fiat multipla van de suv/crossovers en daar rijdt jan en alleman mee rond![]()