Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok zo. Je berichtje was me niet duidelijk op dat vlak.Nee, net andersom. De iX3 is altijd echt leer, de Q4 kan je enkel leer nemen in de S-line. (combinatie van leer/kunstleer in de andere versies)
de "basis" iX3 heeft sensatec hoorNee, net andersom. De iX3 is altijd echt leer, de Q4 kan je enkel leer nemen in de S-line. (combinatie van leer/kunstleer in de andere versies)

Ah oké, ja, die uitrusting ken ik niet zo volledig. Zou kunnen zijn dat die qua prijs iets wat dichter aansluit bij de Q4 met gelijke opties.de "basis" iX3 heeft sensatec hoor![]()
Ah oké, ja, die uitrusting ken ik niet zo volledig. Zou kunnen zijn dat die qua prijs iets wat dichter aansluit bij de Q4 met gelijke opties.
Dat is verkoopspraat. Indien je een wagen nu moet kiezen vergelijk je de specs nu. Wanneer die updates er komen kan de vergelijking opnieuw gebeuren, maar vandaag is de iX3 van BMW sneller opgeladen en efficienter dan elke EV die volkswagen al op de markt heeft gebracht.En omdat hij op een technisch meer geavanceerd platform staat. De Max laadsnelheid voor het MEB platform zou tegen het einde van het jaar stijgen naar 170 kW en zou volgend jaar nog verder stijgen. Dat is niet voor iedereen belangrijk wel voor mensen die professioneel veel km malen.
VW kondigde ook bidirectioneel laden aan voor 2022 ik vermoed dat heel wat mensen dan een VW/VAG product gaan kiezen om die als thuisaccu in te zetten.
carnewschina.com

je mag de stroom verkopen aan je vennootschap, maar dat mag enkel aan de prijs die je zelf betaalt aan de leverancier.Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar mag je stroom duurder verkopen dan de marktprijs? Ik lees vaak dat werkgevers tot 24 cent de kwh gaan. Mag je dan je stroom thuis verkopen aan je vennootschap voor het opladen van je bedrijfsvoertuig? Zeker als het stroom is die van de zonnepanelen komt is het wel kassa kassa op die manier.
Of hebben ze dat achterpoortje al dichtgetimmerd?
je mag de stroom verkopen aan je vennootschap, maar dat mag enkel aan de prijs die je zelf betaalt aan de leverancier.
Wij zaten op 0kwh verbruik, dus konden dat getal niet uitrekenen, en hier is het dan 19c/kwh geworden (dat is blijkbaar de gemiddelde kostprijs om thuis te laden).
Nu, 19c/kWh, 19kwh/100km => 3.61€/100km. Als je 25k km rijdt is dat 900€/jaar he. Echt rijk ga je er niet van worden.
Dat gaat volgens mij wel mogen (als zelfstandige), om uw werkgever daarmee op te zadelen, dat wordt mogelijk wat moeilijker.Nee, maar mag je bv omwille van het feit dat je aan een hoge piek zou laden -> capaciteitstarief omhoog en dan die extra kosten doorrekenen?
In dat geval moet je voor thuis al minder privé opletten voor hogere pieken aangezien de toppiek gecovered wordt door de werkgever/vennootschap
Dat is toch geen achterpoortje? Of je die stroom nu koopt van een energieleverancier, of van een eigenaar van zonnepanelen (wat dus jezelf kan zijn als natuurlijke persoon) maakt eigenlijk niet uit. Die eigenaar van de panelen krijgt wel meer voor zijn stroom dan dat ie het terug op het net zet, maar dat is ergens ook logisch omdat je het net dan niet belast.Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar mag je stroom duurder verkopen dan de marktprijs? Ik lees vaak dat werkgevers tot 24 cent de kwh gaan. Mag je dan je stroom thuis verkopen aan je vennootschap voor het opladen van je bedrijfsvoertuig? Zeker als het stroom is die van de zonnepanelen komt is het wel kassa kassa op die manier.
Of hebben ze dat achterpoortje al dichtgetimmerd?
Dat is ook de beste manier. Maar werkt niet als uw totaalfactuur op 0kwh staat...Dat is toch geen achterpoortje? Of je die stroom nu koopt van een energieleverancier, of van een eigenaar van zonnepanelen (wat dus jezelf kan zijn als natuurlijke persoon) maakt eigenlijk niet uit. Die eigenaar van de panelen krijgt wel meer voor zijn stroom dan dat ie het terug op het net zet, maar dat is ergens ook logisch omdat je het net dan niet belast.
Wat de prijs betreft mag je die zelf bepalen, maar bij een controle ga je die wel moeten verantwoorden. Je mag dus niet zomaar winst erop nemen. Als je in je berekening het capaciteitstarief meeneemt, kan je dat wel verantwoorden natuurlijk. Zelf heb ik gewoon de totaalfactuur gedeeld door het aantal afgenomen kWh. Daar is niet veel discussieren aan hoop ik.
Van waar heb je die 19 cent? Dat lijkt mij eerder goedkoop dan gemiddeld. Hier is het al 2 jaar 21 cent ongeveer.je mag de stroom verkopen aan je vennootschap, maar dat mag enkel aan de prijs die je zelf betaalt aan de leverancier.
Wij zaten op 0kwh verbruik, dus konden dat getal niet uitrekenen, en hier is het dan 19c/kwh geworden (dat is blijkbaar de gemiddelde kostprijs om thuis te laden).
Nu, 19c/kWh, 19kwh/100km => 3.61€/100km. Als je 25k km rijdt is dat 900€/jaar he. Echt rijk ga je er niet van worden.
https://magazine.vab.be/op-weg/mobi...laden-hoeveel-kost-het-en-hoe-lang-duurt-het/Van waar heb je die 19 cent? Dat lijkt mij eerder goedkoop dan gemiddeld. Hier is het al 2 jaar 21 cent ongeveer.
Qua looks heel wat mooier dan een Taycan die hier op de parking staat.
Daar ben ik eigenlijk niet zo meer van overtuigd, tenzij je segmenten puur op exterieurlengte gaat beoordelen.Het blijft voor mij ook gewoon een segment verschil, wat het formaat ook bevestigt.
Een Q4 is een L-segmenter (Lower SUV) en een X3 is een M-segmenter (Upper SUV).
Er zal wellicht wel een iX2 komen op termijn die dichter bij de Q4 aanleunt qua prijs en formaat.
Ik heb begrepen van iemand die het al jaren doet met een hybride, dat je eigenlijk de EV elektriciteitsverbruik apart moet bijhouden.Nu, eens ge een EV hebt, is het sowieso te overwegen om heel uw factuur door de vennootschap te laten betalen.
Maar aan welke kost...![]()
De (ultra)snellader rukt op
Nu het tijdperk van de elektrische auto nadert, worden ook bij ons op grote schaal snellaadstations opgetrokken. Maar vliegensvlug laden kost je wel wat.m.standaard.be
Begint goed op gang te komen zo te zien. Maes is op z'n netwerk ook snelladers aan het plaatsen, dus voor pendelverkeer of binnenlands verkeer is een elektrische wagen echt wel te doen mits alle infrastructuur blijft gebouwd worden.