Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 526liter tot 1536liter is groot genoeg voor mijmaar een verrassend kleine koffer voor die buitenmaten![]()

maar een verrassend kleine koffer voor die buitenmaten![]()
Ook al paar maand mee aan het rijden (in dezelfde kleur) en voorlopig wel tevreden van. Software doet soms wat nukkig (duurt soms aantal seconden eer de auto mijn GSM herkent als sleutel).Na vertragingen door verloren nummerplaten door de staking bij Bpost en door stakingen bij de keuringscentra eindelijk een maand later m'n eerste electrische mogen afhalen.
Bekijk bijlage 50737
het is idd nog altijd best ok maar als je de buitenafmetingen ziet en dan die "kleinere koffer", zeker als je bvb vergelijkt met een Tesla Model y, Volvo EX60,...Die 526liter tot 1536liter is groot genoeg voor mij![]()
Het is dan ook geen SUV...het is idd nog altijd best ok maar als je de buitenafmetingen ziet en dan die "kleinere koffer", zeker als je bvb vergelijkt met een Tesla Model y, Volvo EX60,...
Klopt maar voor zo'n grote wagen heeft hij in verhouding gewoon een kleine koffer.Het is dan ook geen SUV...
Dat is 4/5 Stellantis en die hebben niet bepaald een goede reputatie op het vlak van EV's, meer bepaald hoge aantallen falende onboard laders.- Fiat Grande Panda
- Fiat 600E
- Citroen E-C3
- Renault R4
- Jeep Avenger
Als het niet Chinees mag zijn is er in die prijsklasse nog redelijk weinig keuze, behalve de door jouzelf reeds aangehaalde Stellantis-modellen, wat kleinere Renaults (dat zullen dan ook niet de dikste uitvoeringen zijn en misschien ook niet de versie met de grootste batterij), een aantal kleine Kia's/Hyundais en de nog te verschijnen VAG-nieuwigheden waar er wel al een paar van voorgesteld zijn (die met een paar essentiële opties je vooropgestelde budget ruim zullen overschrijden).Onze 2e wagen is dringend aan vervanging toe en ik overweeg nu een elektrische wagen. Gebruik zal voornamelijk lokaal zijn, met occasioneel eens een ritje naar de zee of Amsterdam bv. De achterbank moet wel voldoende zijn, want regelmatig worden er tieners mee vervoerd. Aankoop waarschijnlijk zakelijk (ook daarom elektrisch) en budget ex btw max 30k.
Wagens die ik nu op de radar heb staan, ook omdat ze er nog wel leuk uit zien (hoewel nog niet in het echt of in de showroom gezien):
- Fiat Grande Panda
- Fiat 600E
- Citroen E-C3
- Renault R4
- Jeep Avenger
Zijn er nog alternatieven die interessant kunnen zijn (buiten Chinees/Tesla)? Iemand ervaring met bovengenoemde wagens?
Hyundai Inster?Onze 2e wagen is dringend aan vervanging toe en ik overweeg nu een elektrische wagen. Gebruik zal voornamelijk lokaal zijn, met occasioneel eens een ritje naar de zee of Amsterdam bv. De achterbank moet wel voldoende zijn, want regelmatig worden er tieners mee vervoerd. Aankoop waarschijnlijk zakelijk (ook daarom elektrisch) en budget ex btw max 30k.
Wagens die ik nu op de radar heb staan, ook omdat ze er nog wel leuk uit zien (hoewel nog niet in het echt of in de showroom gezien):
- Fiat Grande Panda
- Fiat 600E
- Citroen E-C3
- Renault R4
- Jeep Avenger
Zijn er nog alternatieven die interessant kunnen zijn (buiten Chinees/Tesla)? Iemand ervaring met bovengenoemde wagens?