ID7:
+ heel ruim => correct
+ rijdt vlot, ondanks zijn 5m => Rijdt zeer aangenaam. Ik rijdt 95% op comfort stand en af en toe voor een lange bocht ofzo schakel ik over via spraak naar individual setting die op zijn meest sportief staat. Verschil merk je dan wel dat hij iets strakker ligt maar het is natuurlijk geen sportieve wagen. En 5m lengte is geen issue, wagen heeft heel korte draaicirkel wat best handig is.
+ deftige zetels => Yes, de massage zetels met ventilatie zijn top!
+ boordevol opties, ben grote fan van de ventilatie in de zetels.
+ range => Wat is laadstress? Misschien kan ik het je eind augustus vertellen na onze vakantie naar het zuiden met een aanhanger. Maar heb het gevoel dat het best zal meevallen.
- geen fysieke toetsen om bijvoorbeeld airco flox te verplaatsen (gewenning?) => Dit is voor mij ook een minpunt. Zeker omdat de posities van de blazers zich ook resetten en op auto stand zelf veranderen.
- schakeling (R,N,D,B) aan een pook (gewenning?) => went zeer snel en is top wegens meer plaats in middensconsole.
- redelijk kleine knoppen aan stuur? => niet zozeer klein maar wel enkel touch. Het went wel maar heb toch liever fysiek. Vooral de touchbediening in de deur van de ramen en spiegel is een miskleun.