Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je alles hebt wat je nodig hebt (stabiele inkomsten, woning, wagen, kantoor) en het geld zich wat opstapelt, maar toch een langetermijnsvisie hebt zonder zomaar geld op te stapelen, kan je beter investeren en jezelf een dividend uitkeren en privé herinvesteren. Of simpelweg met je vennootschap investeren.Boekhouders hebben een fetish voor kosten/investeringen om de belastbare winst te drukken.
September bestelbaar. Eerste zullen mss relatief vlot komen, maar makkelijk een jaar nadien (dixit Bilia Verstraeten).Iemand een idee wanneer de nieuwe BMW iX3 bestelbaar en leverbaar is?

Da’s spijtig.September bestelbaar. Eerste zullen mss relatief vlot komen, maar makkelijk een jaar nadien (dixit Bilia Verstraeten).
Die geraken zelfs niet een een gewone x3 om in de showroom te zetten![]()
Kennis van mij had een i-pace. Probleem voor hem was niet het opladen op een enkele fase. Probleem was eerder de slechte dienstverlening en problemen met de batterij. Het capaciteitsbeslag is en blijft toch wel iets waar men rekening mee houdt. En voor de meeste verplaatsingen als je 12h aan 3.7kw kan laden, zelfs met laadverliezen is hetgeen je erin pompt nog altijd significant. En je hebt nog altijd DC laden als het sneller moet gaan.Datzelfde kan je zeggen van geen 3-fase laden aanbieden...
De restwaarde van vroege ipace recent nog eens opgezocht?![]()
Het algemene probleem van restwaarde bij EV's is inderdaad dat de vooruitgang snel gaat (waardoor de nieuwprijzen zakken). Al zijn er ook echt wel andere voorbeelden.Kennis van mij had een i-pace. Probleem voor hem was niet het opladen op een enkele fase. Probleem was eerder de slechte dienstverlening en problemen met de batterij. Het capaciteitsbeslag is en blijft toch wel iets waar men rekening mee houdt. En voor de meeste verplaatsingen als je 12h aan 3.7kw kan laden, zelfs met laadverliezen is hetgeen je erin pompt nog altijd significant. En je hebt nog altijd DC laden als het sneller moet gaan.
Hij heeft 3 jaar geleden of zo zijn ipace geüpgrade naar de KIA EV6 GT. Hij had toen 34k gekregen voor zijn Ipace. Toen ik in November vorig jaar aan het kijken was had zijn dealer die nog te koop geadverteerd staan voor 29k.
Het probleem van die restwaarde geldt toch voor veel wagens ?
De Zoe van 2015 of zo kon ik kopen voor 6k, al was dat met een huurbatterij.
Een Tesla van 2019 vb : 17-18k vraagprijs https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...vance_adjustment=organic&applied_mia_tier=t10
De oorzaak is vooral dat de vernieuwingen zeer snel gaan. En er gewoon betere alternatieven tegen vergelijkbare prijs op de markt zijn. Men spreekt vb dat in 2026-2027 de solid state batterij langzaamaan zal geïntegreerd worden bij bepaalde modellen. Daarnaast dat de vraag ervoor in de 2de handse markt gewoon laag is.
Hell de KIA die ik gekocht had was de stickerprijs 67k in 2023. Een nieuwe van 2024 was 54k (maximum korting). 2de handse van 2023 in +/- november 2024 gekocht voor 38.5k.
Je vindt modellen op de 2de handse markt rond de 32 - 35k. Als je wat inbindt op de versie kan er nog wat af. In functie van onderhandelingen en aantrekkingskracht kan er dan nog wat af.
Heck en een stuk hiervan komt door het feit dat er alternatieven op de markt zijn die betaalbaar zijn waardoor andere spelers ook een beetje mee moeten als ze willen verkopen. Kijk ook naar de actie die men vorig jaar voor de ID3 had. Begin van het jaar nieuwzijnde 39k voor de basis versie. Waardoor ze het gevecht verloren met de tesla.
Tegen het einde van het jaar had je voor, als ik het mij nog goed herinner, 25k na premie, een spiksplinternieuwe niet strikt instapper ID3. En natuurlijk ook niet de GT versie. 2de handse markt voor ID3's was dan ook niet echt denderend. Want prijsdalingen in de 2de handse markt volgde niet echt. Wat logisch is. Weinig mensen die graag al die depreciatie slikken.
De evolutie van de prijzen dan ook steken puur op het feit dat het was omdat men geen 3 fase aanbood is meh. Het draait gewoon over veel factoren die een impact hebben. Al kan het 3fasige een eventuele reden zijn. Al vond ik de ipace van interieur wel een stuk interessanter dan de tesla of zo. Al was de software nu ook niet zo ideaal. Al heeft KIA daar ook nog wel een beetje werk, al kan ik niet zeggen dat het niet doet wat het moet doen.
Is BMW klassiek ook niet waardevaster dan sommige andere merken? Jaguar XE bijvoorbeeld is ook een koopje nu tegenover de originele aankoopprijs.Het algemene probleem van restwaarde bij EV's is inderdaad dat de vooruitgang snel gaat (waardoor de nieuwprijzen zakken). Al zijn er ook echt wel andere voorbeelden.
Mijn BMW van 2021 kostte toen 70k nieuw en is nu te koop te vinden voor 41995€. Dat is dus een waardedaling van 41% op 4 jaar tijd. Dat is niet uitzonderlijk meer gedaald dan eender welke benzine auto.
Dus érgens is er iets dat Jaguar echt compleet verkeerd heeft gedaan bij de ipace (want dat was geen slechte auto om mee te rijden), Aangezien ik hier nu een iPace tegenkom met evenveel km's (wel 2 jaar ouder) aan 23000€, terwijl die nieuw (een pak) meer kostte dan de iX3.
Is BMW klassiek ook niet waardevaster dan sommige andere merken? Jaguar XE bijvoorbeeld is ook een koopje nu tegenover de originele aankoopprijs.
Das een mooie injectie vergoedingQ3 2025 terugbetaling geladen stroom volgens Creg tarief zal op 34,56 eurocent uitkomen
Q2 was 31,94 cent.

Het algemene probleem van restwaarde bij EV's is inderdaad dat de vooruitgang snel gaat (waardoor de nieuwprijzen zakken). Al zijn er ook echt wel andere voorbeelden.
Mijn BMW van 2021 kostte toen 70k nieuw en is nu te koop te vinden voor 41995€. Dat is dus een waardedaling van 41% op 4 jaar tijd. Dat is niet uitzonderlijk meer gedaald dan eender welke benzine auto.
Dus érgens is er iets dat Jaguar echt compleet verkeerd heeft gedaan bij de ipace (want dat was geen slechte auto om mee te rijden), Aangezien ik hier nu een iPace tegenkom met evenveel km's (wel 2 jaar ouder) aan 23000€, terwijl die nieuw (een pak) meer kostte dan de iX3.

Kleine kofferbak als ik het zo bekijk. Maar heb geen idee wat de effectieve maten zijn.![]()
7,9 d. weergaven · 3,8 d. reacties | What do you think of this Chinese Model X? #auto #cartech #modelx #gac #hyptec #cardesign #carfeatures #coolcars | Jeremy Liu
What do you think of this Chinese Model X? #auto #cartech #modelx #gac #hyptec #cardesign #carfeatures #coolcarswww.facebook.com
Was niet zeker of ik het hier kon posten of beter in het Tesla topic .![]()
Is dat de nieuwe Cupra tavascan?how zeker![]()
Alpine A390. Come to daddy
![]()
![]()
![]()
Nee Renault Scenic. Komt van hetzelfde platform.Is dat de nieuwe Cupra tavascan?
![]()
Ze zijn allemaal de stijl van de Citroën c4 aan het overnemen met die lichten.De Fransen nemen toch serieus wat voorsprong op de Duitsers de laatste tijd qua design.