Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ionity Deutschland is goedgekeurd.
Ik vroeg mij altijd af waarom mensen die 7 jaar garantie sticker laten staan. Aangezien jij dat blijkbaar ook doet, bij deze mijn vraag “why?”.Ionity Deutschland is goedgekeurd. Net bakje volgeladen. Officiele prijs is 69 eurocent, en daar mijn discount van kia af is nog altijd treffelijker dan 97 cent bij EnWB.
![]()
Verwijderen sticker -> einde garantieIk vroeg mij altijd af waarom mensen die 7 jaar garantie sticker laten staan. Aangezien jij dat blijkbaar ook doet, bij deze mijn vraag “why?”.

Ik vroeg mij altijd af waarom mensen die 7 jaar garantie sticker laten staan. Aangezien jij dat blijkbaar ook doet, bij deze mijn vraag “why?”.

Vandaag vond ik het goed meevallen.
Van net onder Poitiers naar de Kempen met 3x laden. Nu even goed nagekeken om 250kW laders te nemen: Poitiers Sud, Artenay en Roye. Had ik aan de gite kunnen opladen tot 100%, had ik die eerste nog kunnen skippen.
Aan geen enkele Supercharger moeten aanschuiven. Altijd insteken en laden maar, aan voordelig tarief.
Ook blij dat ik al jaren zo'n AREI bakje heb, dat spaart toch echt veel tijd uit bij de Péage. Ben door verscheidene auto's wel 4x ingehaald op de snelweg. Ik rij toch 128, die hebben behoefte om sneller te rijden, maar verliezen dan kennelijk veel tijd aan de tolhokjes.
Een kameraad van mij heeft een Porsche Taycan en beweert dat hij 350km rijdt met dat ding, dat kan toch niet?Das wel ferm. En wetende dat de nieuwe Taycan nog sneller laadt…
Nog een paar jaar en EV zal amper nog moeten onderdoen voor een ICE als het om reizen gaat.
1 Shell Recharge kaart is voldoende hoor, en dat zonder abonnementDit is toch echt nefast voor de adoptie van ev? Veel mensen hebben al range anxiety en laadstress, komt er nog bij dat je 43 kaarten en 12 abonnementen nodig hebt..
Waarom zou dat niet kunnen ?Een kameraad van mij heeft een Porsche Taycan en beweert dat hij 350km rijdt met dat ding, dat kan toch niet?
Je moet ze eerst wel in handen kunnen krijgen1 Shell Recharge kaart is voldoende hoor, en dat zonder abonnement

1 Shell Recharge kaart is voldoende hoor, en dat zonder abonnement
Er is een uitvoering met 105kWh batterij. WLTP range is 579 – 678km afhankelijk van 2WD/4WD aandrijving. Dan lijkt me dan geen probleem om 350km te rijden daarmee.Een kameraad van mij heeft een Porsche Taycan en beweert dat hij 350km rijdt met dat ding, dat kan toch niet?
Hij spreekt over de werkelijke kilometers, niet over de WLTP beloftes die niet realistisch zijn. Toch triestig om zoveel geld te geven aan iets waarmee je amper 350km kan rijden. Ik kan niet wachten tot we binnen 10 jaar 1000km rijden met een betaalbare EV (een beetje zoals zoveel diesels vandaag de dag)Er is een uitvoering met 105kWh batterij. WLTP range is 579 – 678km afhankelijk van 2WD/4WD aandrijving. Dan lijkt me dan geen probleem om 350km te rijden daarmee.
Man man wat een wirwar aan prijzen en abonnementen.
Tijd om dit allemaal wat beter te regelen. Zou het ook zo gek zijn aan de tankpomp als de overheid benzineprijzen niet reguleerde?
Dit is toch echt nefast voor de adoptie van ev? Veel mensen hebben al range anxiety en laadstress, komt er nog bij dat je 43 kaarten en 12 abonnementen nodig hebt..

Vraag eens welke uitvoering hij heeft en de grote van de batterij? Als ik de realistische range van de 105kWh uitvoering zoek, is dat meer als 350km. Dus misschien heeft hij een kleinere batterij, of hij kachelt goed door of hij spreekt over de range tussen 2 stops (80% => 10%).Hij spreekt over de werkelijke kilometers, niet over de WLTP beloftes die niet realistisch zijn. Toch triestig om zoveel geld te geven aan iets waarmee je amper 350km kan rijden. Ik kan niet wachten tot we binnen 10 jaar 1000km rijden met een betaalbare EV (een beetje zoals zoveel diesels vandaag de dag)