Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo'n groot verschil?
sinds ik ben overstapt van x1 naar ix3 heb ik die schakelaar eigenlijk nog niet gebruikt
Rij jij geen tesla?Ik zet het knopje sport al aan als ik buiten rij bij de garage. Om dan na 2 weken eens normaal of comfort te testen. Dan denk ik saaaai en vliegt sport terug aan voor de komende 4-5 jaar
Enige waar ik niet goed tegen is een niet lineare throttle curve waarbij je een heel responsief pedaal hebt in het begin, maar een dood pedaal aan het eind van de travel. Dus meestal maak ik een profiel met alles op sport behalve throttle shape.
Zet hem eens op SPORT en de DTC volledig uit. Het verschil in acceleratie is nog veel groter dan tussen SPORT en COMFORTAlleen al dat interieur waarbij alle kleuren van zacht blauw naar knal rood omschakelen, heerlijk die sfeer![]()
Sinds een jaar. Daarvoor andere auto’s. Voornamelijk Audi.Rij jij geen tesla?
Wat is DTC?Zet hem eens op SPORT en de DTC volledig uit. Het verschil in acceleratie is nog veel groter dan tussen SPORT en COMFORT
De DTC is een functie voor dynamische tractieregeling waarmee oa. zowel de auto's als de motorfietsen van BMW zijn uitgerust. Het is een onderdeel van het systeem voor dynamische stabiliteitscontrole, genaamd DSC.Wat is DTC?
Als ik het even google lees ik het volgende:
"DTC levert een belangrijke bijdrage om de rijdynamiek en buitengewone wegveiligheid op een hoog niveau te houden."
dus als het goed is voor jou ga ik dat niet uit zetten, toch bedankt voor jouw advies
Esp, DTC, DSC,… tractiecontrole. Icoontje van een slippens autooke. 1 keer klikken is “light” waardoor je een heel klein beetje kan slippen zonder dat het gevaarlijk kan worden. 2s ingedrukt houden en je hebt geen hulp meer van elektronica. Bij een iX3 blijft alles superveilig, je moet echt al een extreem hooliganmanoeuvre doen (in de regen) om het gevaarlijk te maken.Wat is DTC?
Als ik het even google lees ik het volgende:
"DTC levert een belangrijke bijdrage om de rijdynamiek en buitengewone wegveiligheid op een hoog niveau te houden."
dus als het goed is voor jou ga ik dat niet uit zetten, toch bedankt voor jouw advies

Handig! Binnen twee weken zit ik ook in die regio dus ik sla deze alvast op, mooi alternatief voor Tesla.Ongelofelijk, op vakantie in Bretagne. Staat hier in Plouyé in the middle of nowhere en IECharge laadstation met 2x 320kW en 2x160kW laders.
8 minuten rijden van onze site, handig!
Normaal 0,30€/kWh, maar in de zomer promotie voor 0,25€/kWh.
![]()
Foto van het internet, niet mijn EV.
Daar heb ik een beetje staan sukkelen, eerste keer ook dat ik niet thuis, of sinds zaterdag niet via Tesla laadde.Handig! Binnen twee weken zit ik ook in die regio dus ik sla deze alvast op, mooi alternatief voor Tesla.
Met welke laadpas betaalde je hier? Uit die app kan ik precies alleen de 'Chargemap pass' afleiden als betaalmiddel maar die heb ik niet, en lijkt me sterk dat dat de enige optie is.
EDIT: promo ook enkel geldig op betalingen via de IEcharge app, opgelost.
Dus daar 40 minuten zitten koekeloeren met niets in de buurt?Van 10% -> 86% geladen op 40min.
Je moet niet naar 86% laden natuurlijkDus daar 40 minuten zitten koekeloeren met niets in de buurt?
Das een beetje triest... als ik daar alleen zat dan zou ik max 20min daar willen rondhangen en dan weer vertrekken.
Goh, ik moet zeggen dat ik dat zelf anders ervaar. En ik heb zelfs geen hud.maar vanuit een ergonomisch oogpunt was dat wel een verschrikkelijke oplossing. Je moet naar beneden kijken om uw displays te zien, dat doen andere merken al jaren veel beter.
Mercedes, die het ook lang goe deed is dan weer slechter geworden sinds de S-klasse![]()
Nou Nou dramatisch. Zal heus wel meevallen.Waar irl 350 praktisch bruikbare km zijn.
Zelfs in putje winter zou je meer dan dat moeten halen. Ik haal dat al met een auto die 500km wltp heeft in de winter.Waar irl 350 praktisch bruikbare km zijn.
Had die hier geholpen...?Esp, DTC, DSC,… tractiecontrole. Icoontje van een slippens autooke. 1 keer klikken is “light” waardoor je een heel klein beetje kan slippen zonder dat het gevaarlijk kan worden. 2s ingedrukt houden en je hebt geen hulp meer van elektronica. Bij een iX3 blijft alles superveilig, je moet echt al een extreem hooliganmanoeuvre doen (in de regen) om het gevaarlijk te maken.
Ps: als je ooit tot stilstand komt op ijzel of sneeuw zal je blij zijn dat je dat knopje kent. Anders blijft de elektronica ingrijpen - want slip gedetecteerd - en ga je geen meter meer vooruit.