Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat light up logo is dus echt nergens voor nodig.
Dat light up logo is dus echt nergens voor nodig.
Ik geef de schuld aan Bmw om die light up grill uit te brengen, nu denkt elk merk dat ze een tomorrowland podium van hun wagen moeten maken.
Verder ziet de S6 Avant er van buiten niet mis uit, maar het interieur (bij alle nieuwe wagens) laat me toch koud. Die mega tablets...bah.

Oke na een nachtje rust, is het iets beter. Maar toch.Waarom zo negatief. Vind dat nu eens echt een dikke bak
(Dat verlicht logo mag idd weg)
maar vanuit een ergonomisch oogpunt was dat wel een verschrikkelijke oplossing. Je moet naar beneden kijken om uw displays te zien, dat doen andere merken al jaren veel beter.al die schermen mooi verwerkte in het dash ipv je gewoon een widescreen curved monitor er op te plakken, zoals bv de 330e.

. DIe wltp range van 750km klinkt ook absoluut niet mis!
Waar irl 350 praktisch bruikbare km zijn.
Als je kijkt naar de Taycan en Q6, dan zijn de laadsnelheden enorm goed. Zal voor deze A6 dan ook wel zo zijn.Zelfs als je rekent met 70% batterijcapaciteit (van 80% tot 10%) zou 400 km toch minstens haalbaar moeten zijn, zelfs de vorige generatie Q4 (om een slechter voorbeeld te nemen qua batterijtechnologie of efficiëntie) haalde onder gemiddelde omstandigheden ~55% van zijn WLTP range uit 70% batterij.
WLTP blijft een enorme overschatting maar het geeft toch een richting aan, Audi/VW begint terug op het niveau van concurrenten te komen (of beter, vergeleken met de i5); 750 km WLTP is een fractie hoger dan een Mercedes EQE 350+ wat toch 1 van de betere voorbeelden is in die categorie qua werkelijke range.
Als Audi nu nog deftige snellaadtijden kan neerzetten, lijkt me dat een zeer praktische range voor een EV.
Gaat toch eerder een 450 - 500 bruikbare kilometer zijn als je laad tot 100%. Enkel na uw eerste stop ga je dan uitkomen bij de 300-350km.Waar irl 350 praktisch bruikbare km zijn.
zo'n groot verschil?Na een jaar de SPORT modus van iX3 ontdekt, eigenlijk wel nog een leuke featurewel spijtig voor mijn range #aiaiai

Hoezo na een jaar ontdekt, dat is toch gewoon een knopke induwen op midden console ?Na een jaar de SPORT modus van iX3 ontdekt, eigenlijk wel nog een leuke featurewel spijtig voor mijn range #aiaiai
Er zijn heel veel knopjes in de iX3Hoezo na een jaar ontdekt, dat is toch gewoon een knopke induwen op midden console ?

de Sport mode is echt gevoelig op vlak van throttle en ge schiet echt omhoogzo'n groot verschil?
sinds ik ben overstapt van x1 naar ix3 heb ik die schakelaar eigenlijk nog niet gebruikt
Is wel leuk soms. Het voelt allemaal vlotter aan. Comfort en Eco zijn rustiger.