Hier zijn toch verschillende mensen die dat tegenspreken. Ik zou het alleszins heel vreemd vinden.. zou dat optioneel geworden zijn misschien?Ja, en je moet ze echt flink dichtgooien, anders mag je nog eens uitstappen…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier zijn toch verschillende mensen die dat tegenspreken. Ik zou het alleszins heel vreemd vinden.. zou dat optioneel geworden zijn misschien?Ja, en je moet ze echt flink dichtgooien, anders mag je nog eens uitstappen…
Full Omnium is zeer duur, maar nu weet je waarvoor je betaaltidd, huurkoop en full omnium.

Hoe kom je eigenlijk op die 90k? Maandelijks afbetalingsbedrag?Stel nu dat je maximum €90k kapot hebt te gooien tegen een EV.
Welke zouden jullie dan kopen?
Hangt er wat vanaf- baas hier betaald 950 €/jaar excl. BTW voor een EQE SUV (wel aangekocht) + toevoeging: bij totaal verlies krijgt die de cataloguswaarde van de wagen (+/- 118k) exclusief kortingen - kan dus nog winst maken in principe.Full Omnium is zeer duur, maar nu weet je waarvoor je betaalt![]()
Doet me denken aan mijn ongeval, ook met een 1 maand oude elektrische wagen. Helaas economisch perte totale verklaard omdat de ophang een zware dreun heeft gekregen en ze niet zeker waren of de batterij nog goed ging zijn.Geen dashcam, maar wel : een achteruitkijkspiegel die ook achteruitcamera is. Maar ik weet niet of die beelden opslaat. Moet ik nog navragen bij Kia. Anders heb ik direct zijn nummerplaat..
Politie ging er werk van maken om de camera's in de omgeving te checken.
Enkele foto's : Crash
Hangt er wat vanaf- baas hier betaald 950 €/jaar excl. BTW voor een EQE SUV (wel aangekocht) + toevoeging: bij totaal verlies krijgt die de cataloguswaarde van de wagen (+/- 118k) exclusief kortingen - kan dus nog winst maken in principe.
How The F krijgt die 950 excl. BTW? ik zit aan 1600 exl. BTW per jaar voor mijn financial renting BMW iX3 en dan nog jong tweedehands (preLCI model). Dit is dan nog na rond te vragen.
Misschien omdat ik een startende freelancer ben?
- Waarde € 56 61,00
- BA
- Rechtsbijstand
- Brand
- Glasbreuk
- Natuurelemente en wild
- Diefstal
- Eigen schade (engelse vrijstelling)
- Omnium graad: 0
2e hands Taycan Turbo SStel nu dat je maximum €90k kapot hebt te gooien tegen een EV.
Welke zouden jullie dan kopen?
Als de politie er echt werk van maakt, zullen ze de dader wel klissen. En ik hoop dat ze dat ook zullen doen, want als ik naar je foto's kijk: als dit 50m verder was gebeurt aan die bomen, dan spraken we hier over een drama.Geen dashcam, maar wel : een achteruitkijkspiegel die ook achteruitcamera is. Maar ik weet niet of die beelden opslaat. Moet ik nog navragen bij Kia. Anders heb ik direct zijn nummerplaat..
Politie ging er werk van maken om de camera's in de omgeving te checken.
Enkele foto's : Crash
Als de politie er echt werk van maakt, zullen ze de dader wel klissen. En ik hoop dat ze dat ook zullen doen, want als ik naar je foto's kijk: als dit 50m verder was gebeurd aan die bomen, dan spraken we hier over een drama.
Als je van financial renting spreekt dan kan je helaas pech hebben als je bij Belfius zit bv. Ze beschouwen een ongeval als een vroegtijdig einde van het contract en dus een verbreking langs uw kant met een boete als gevolg. Dit was het geval bij mij. Ongeacht het uw fout is of niet de bank vraagt geld en dit valt niet onder de verzekering.Indien perte totale, hoe gaat dat dan in zijn werk met een renting ? Contract wordt stopgezet ? Of loopt door en ik ga blijven betalen voor iets wat er niet meer is ? En mijn voorschot ben ik dan ook kwijt? Kwestie dat ik mij al op het ergste kan voorbereiden .. Dat kan er nog net bij, hoe ik mij nu voel, met de pijntjes in mijn linkerkant die de kop op beginnen steken. (Morgen om 10u naar huisarts voor check-up).
"De huurder heeft de absolute en onvoorwaardelijke plicht alle betalingen in verband met dit contract na te komen. Geen enkele klacht of geschil, van welke aard ook, schort zijn verplichting tot betaling op. Hij kan op geen enkele korting, vermindering, compensatie, opschorting, beëindiging, schade- of andere vergoeding noch interesten aanspraak maken bij geheel of gedeeltelijk genotsverlies van het materieel, zelfs wanneer hij geheel of gedeeltelijk in de onmogelijkheid verkeert om het materieel te gebruiken ingevolge diefstal, defect, vernieling of eender welk ander feit."
De verhuurder kan eender wanneer het contract beëindigen zonder opzeggingstermijn, ingebrekestelling of eender welke formaliteit, door
eenvoudige kennisgeving aan de huurder per aangetekend schrijven en wel in volgende gevallen:
- wanneer de verzekeringspremies niet betaald worden, in geval van sinister dat kwalificeert als totaal verlies of beschadiging die een normaal gebruik van het materieel onmogelijk maakt;
Bovendien is dit contract van rechtswege ontbonden ten laste van de huurder op de datum van het faillissementsvonnis bij faling van de huurder evenals in geval van overlijden van de natuurlijke perso(o)n(en) wanneer het de enige huurder(s) betreft. In alle bovenomschreven gevallen van beëindiging, mag de verhuurder zonder enige formaliteit het verhuurde goed terugnemen en opnieuw verkopen.
Dat is het maximum bedrag van mijn spaargeld dat ik wil verspillen aan een leuke auto.Hoe kom je eigenlijk op die 90k? Maandelijks afbetalingsbedrag?
En wat is jou huidige shortlist nu?
| Polestar 3 launch edition Pilot/plus |
| Volvo EX90 single motor |
| BMW I4 M50 brooklyn grey |
| Audi A6 etron avant |
| Audi Q8 etron |
| Porche Taycan Sport Turismo (2deH) |
| VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) |
| BMW I5 touring |
Porsche zou mijn nummer 1 zijn uit die lijst.Dat is het maximum bedrag van mijn spaargeld dat ik wil verspillen aan een leuke auto.
Ik ben van plan om die dan op te rijden en aangezien ik nog geen 10k kilometer per jaar rij zal die wel een tijdje mee gaan.
De volgende auto's wil ik eens mee gaan rijden voordat ik een beslissing neem.
Polestar 3 launch edition Pilot/plus Volvo EX90 single motor BMW I4 M50 brooklyn grey Audi A6 etron avant Audi Q8 etron Porche Taycan Sport Turismo (2deH) VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) BMW I5 touring
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu een SUV of break wil.
Vanwaar de i4 in de lijst? De enige die weinig ruimte heeft.Dat is het maximum bedrag van mijn spaargeld dat ik wil verspillen aan een leuke auto.
Ik ben van plan om die dan op te rijden en aangezien ik nog geen 10k kilometer per jaar rij zal die wel een tijdje mee gaan.
De volgende auto's wil ik eens mee gaan rijden voordat ik een beslissing neem.
Polestar 3 launch edition Pilot/plus Volvo EX90 single motor BMW I4 M50 brooklyn grey Audi A6 etron avant Audi Q8 etron Porche Taycan Sport Turismo (2deH) VW ID7 tourer (vind ik maar matig en zou die zeer wss niet kopen) BMW I5 touring
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu een SUV of break wil.
Misschien heeft ie geen vrouw en kinderen, dan is dat ruim genoeg.Vanwaar de i4 in de lijst? De enige die weinig ruimte heeft.
En geen Macan?