Ja ik weet dat klinkt verwaand
Nah, ik lach er maar efkes mee. Ik verwacht dat tegenwoordig ook wel op de meeste wagens. Allez, de T-Roc van mijn schoonouders heeft dat ook al, dus mag gewoon standaard zijn bij premiummerken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik weet dat klinkt verwaand
Nah, ik lach er maar efkes mee. Ik verwacht dat tegenwoordig ook wel op de meeste wagens. Allez, de T-Roc van mijn schoonouders heeft dat ook al, dus mag gewoon standaard zijn bij premiummerken.
Standaard en premiummerken in 1 zin
Trouwens 100% akkoord met je mening hoor, maar zeker de Duitse drievuldigheid zijn experts in het gierig zijn met standaarduitrusting die wel op andere auto's zit die maar half zo veel kosten.

De berline heeft dit standaard niet zitten, kan/moet je als optie nemen binnen de travel pack. Los van het openen met de beenbewegingDat is wel degelijk elektrisch, ook de Berline.
Kan wel zijn dat de Berline enkel met de benen te doen is, niet zeker van.
Heb het net gezien, dat vind ik er ook wel een beetje over… Zeker omdat ik geen fan ben van comfort toegang en zou dat pack dus niet willen.De berline heeft dit standaard niet zitten, kan/moet je als optie nemen binnen de travel pack. Los van het openen met de beenbeweging
Met zomerbanden, 21"-ers. Vooral N-wegen in Wallonië, dus 90 & 120.Met winter of zomerbanden? Vooral autosnelweg of eerder 70/90 ?

Er is nog een verschil tussen "zou moeten" en "is" natuurlijk
Ik ben niet 100% meer mee hoe het zit met standaarduitrusting. Meestal vink ik een aantal packs aan en zie dan wat er nog mankeert, maar tegen dan heb je al redelijk wat uitrusting natuurlijk.

Geen dashcam, maar wel : een achteruitkijkspiegel die ook achteruitcamera is. Maar ik weet niet of die beelden opslaat. Moet ik nog navragen bij Kia. Anders heb ik direct zijn nummerplaat..Geen dashcam of nummerplaat van die camionette? Anders via ANPR?
Ai ai ai, dat is wel een heel eind om zo maar met een auto van 2,6 Ton naar beneden te vliegen.Geen dashcam, maar wel : een achteruitkijkspiegel die ook achteruitcamera is. Maar ik weet niet of die beelden opslaat. Moet ik nog navragen bij Kia. Anders heb ik direct zijn nummerplaat..
Politie ging er werk van maken om de camera's in de omgeving te checken.
Enkele foto's : Crash
Geen dashcam, maar wel : een achteruitkijkspiegel die ook achteruitcamera is. Maar ik weet niet of die beelden opslaat. Moet ik nog navragen bij Kia. Anders heb ik direct zijn nummerplaat..
Politie ging er werk van maken om de camera's in de omgeving te checken.
Enkele foto's : Crash
Dat valt goed mee.Verder kan je bij Fastned gewoon opladen met bankkaart. Ionity is ook een zekerheid, maar duur.
Het zou me heel sterk verbazen dat dit niet perte totale is.Vreselijk een 1 maand oude auto zo te zien. Hopen op geen structurele schade of impactschade aan de batterij, want dan is het snel economische perte totale.
Ja, en je moet ze echt flink dichtgooien, anders mag je nog eens uitstappen…Wacht, dus de kofferklep van een i5 is niet meer elektronisch? Je moet die manueel open en dichtdoen?!
Ik denk dat ge dan zoals bij leasing gewoon een nieuwe gaat krijgen .Indien perte totale, hoe gaat dat dan in zijn werk met een renting ? Contract wordt stopgezet ? Of loopt door en ik ga blijven betalen voor iets wat er niet meer is ? En mijn voorschot ben ik dan ook kwijt? Kwestie dat ik mij al op het ergste kan voorbereiden .. Dat kan er nog net bij, hoe ik mij nu voel, met de pijntjes in mijn linkerkant die de kop op beginnen steken. (Morgen om 10u naar huisarts voor check-up).
Geen zorgen dus.idd, huurkoop en full omnium.