Valt nog mee. Achterkant precies niet veel veranderd. Voorkant doet wat Seat achtig aan.Ev6 is gefeeslift.
Fugly as hell!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt nog mee. Achterkant precies niet veel veranderd. Voorkant doet wat Seat achtig aan.Ev6 is gefeeslift.
Fugly as hell!
Ik ben hem gaan bekijken in de garage en vond hem best wel ruim.ID7 gespot vandaag. Dacht eerst een id5 gtx te zien opdoemen maar het was dus hun sedan. Best imposant.
Zelfs zonder onboard navigatie naar een snellader gaat hij hier in de zomer zonder problemen naar 200+ kW.Ik heb het toch al gehaald met mijn iX3. Meerdere keren zelfs, wel altijd met onboard GPS aan voor de zekerheid.
Welke auto rij je? EV6?Zelfs zonder onboard navigatie naar een snellader gaat hij hier in de zomer zonder problemen naar 200+ kW.
Dat is ook wat je minimaal mag verwachten als de fabrikant die snelheid garandeert.
De Tourer kwam bij mij op 77k uit en had nog niet alle opties (pano dak en grotere velgen).Ik ben hem gaan bekijken in de garage en vond hem best wel ruim.
Vanaf augustus kan je ook de Tourer (break) versie van die auto gaan bekijken.
Ik vrees dat hij wel redelijk duur zal zijn (70k+)
Zware korting. Bij veel merken kan je dus niet van de online configurator afgaan aangezien daar geen kortingen in verwerkt zitten. Ook wel time consuming om dan alle merken af te gaan om te weten wat de echte prijzen zijn.De Tourer kwam bij mij op 77k uit en had nog niet alle opties (pano dak en grotere velgen).
Na kortingen etc kwam dit wel op 60k uit maar toch...
Nee, i4.Welke auto rij je? EV6?
Nog fuglier ?!
Hoe krijg je het voor elkaar dat je zo'n korting krijgt?De Tourer kwam bij mij op 77k uit en had nog niet alle opties (pano dak en grotere velgen).
Na kortingen etc kwam dit wel op 60k uit maar toch...
Een ‘first edition’ tourer, dus premium pro versie gratis, nog wat korting en dan bovenop nog de fleetkorting. Is dan ook geen wagen die je als particulier gaat kopen. Als bedrijfswagen mogelijks wel enige populariteit maar blijft duur vergeleken met een Tesla.Hoe krijg je het voor elkaar dat je zo'n korting krijgt?
De markt heeft niet echt zo’n grote vraag naar hele dure EV’s. 77k voor een elektrische Passat is echt ongelofelijk duur.Hoe krijg je het voor elkaar dat je zo'n korting krijgt?
Als je een auto fabriceert die niet verkoopt. Dan smijt je er genoeg korting tegen tot dat die verkoopt. Tesla doet dat ook met hun lelijke wagensHoe krijg je het voor elkaar dat je zo'n korting krijgt?

Inderdaad, want Tesla's worden echt amper verkocht. Je ziet ze dan ook helemaal nooit rijden.Als je een auto fabriceert die niet verkoopt. Dan smijt je er genoeg korting tegen tot dat die verkoopt. Tesla doet dat ook met hun lelijke wagens![]()

Neen ik vind het wel nog cava, ik heb echter de pre-LCI en zou graag de achterlichten hebben van de LCI. Dit is ook redelijk makkelijk te vervangen normaal maar heb de lichten nooit besteld.
ik vind van wel ja
...