Moet je die prijs dan maal 77 doen als je zo’n batterij hebt? Dat is dan €61 voor eens te tanken …
Als je 0-100 doet ja.
En daarmee doe je dan 350km irl. Dat maakt het een duurdere brandstof dan een diesel of benzine.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je die prijs dan maal 77 doen als je zo’n batterij hebt? Dat is dan €61 voor eens te tanken …
Ik heb nu een snellader gevonden van Gabriëls waar het 53 cent per kWh kost, das goedkoper dan veel AC laders. Ik moet het niet zelf betalen maar als het kan ga ik toch laadstations met exorbitante tarieven vermijden. Veel uitbaters weten dat de meeste EV's toch firmawagens zijn en er totaal niet naar de kost gekeken wordt, dus vragen ze stevig door.
Als de geallieerden zo lang over hun D-Day hadden gedaan als Kia dat doet dan spraken we nu Duits.D-Day!
D-Day!
Als de geallieerden zo lang over hun D-Day hadden gedaan als Kia dat doet dan spraken we nu Duits.
Hoe lang geleden hebt ge hem eigenlijk besteld? En succes vandaag!
Is dat nu al de facelift dat je krijgt?
Ge moogt ook mijn BMW charge pass gebruiken, die werkt letterlijk overal. Heb er al in DE, FR, NL mee gezeten en werkte op iedere paal die ik vond.Ik heb al laadstress
Woensdagnamiddag krijg ik mijn EV6, weet niet of die volgetankt afgeleverd worden? Donderdagochtend moet ik de baan op. Antwerpen en Turnhout dus toch best wat km te doen die dag. Heb enkel mijn chargemap paske. Laadpaal thuis is nog niet geïnstalleerd. Heb bij de Kia zo een Ionity pas voor een jaar maar geen idee of die donderdagochtend al gaat actief zijn.
Kzal de Espace maar pakken zeker?![]()

En de efficiëntie valt toch wat tegen precies...Mooie auto, maar zeker geen gezinswagen![]()
Nee? Ik heb die nog niet goed bekeken, maar met een lengte van meer dan 4,8m moet de binnenkant toch wel heel ruim zijn?Mooie auto, maar zeker geen gezinswagen![]()
Als ze u laten gebruik maken van een 11kw paal ben je er vet meeIk mag ook gratis bij de garage gaan tanken tot mijn kia pas er is![]()

Ben aan het denken om mijn Polestar 3 bestelling te annuleren en voor een PS4 te gaan. Mijn bestelling is geplaatst in maart 2023 en momenteel is geschatte leverdatum september 2024. Oorspronkelijk was Polestar hun inschatting leverdatum Q1 2024 maar da's al twee keer opgeschoven.Polestar 4 kan je vanaf nu configureren Configurator
Levering augustus
Als je kan wachten lijkt het me inderdaad beter om voor de PS4 te gaan.Ben aan het denken om mijn Polestar 3 bestelling te annuleren en voor een PS4 te gaan. Mijn bestelling is geplaatst in maart 2023 en momenteel is geschatte leverdatum september 2024. Oorspronkelijk was Polestar hun inschatting leverdatum Q1 2024 maar da's al twee keer opgeschoven.
Polestar 4 kan ik ook iets dieper in de opties gaan, is een pak efficienter dan de PS3 en moet niet inboeten op ruimte of comfort.
Nuja, volgens Polestar levering PS4 vanaf september 2024 maar hoe geloofwaardig is dat nog natuurlijk...
Geen gigantische koffer maar ook niet klein toch?Ja de achterbank gaat sowieso giga zijn maar de koffer!
wij belgen hebben graag koffers
500 liter is niet zo heel veel als je gerief voor 2 kinderen moet meepakken op congé imo![]()
Praktische bekerhouder precies!ja mammie
![]()
![]()
![]()