Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enyaq en ID.4 zijn quasi evengrootVooral die eerste 2 met 3 kinderen en een hond. Toch als maximale ruimt en koffer een vereiste is.
De EV6 misschien ook nog?
Fisker Ocean Sport misschien ook nog een optie? Is heel ruim...Tesla model Y, Skoda Enyaq, VW ID.4
geen ervaringsdeskundige maar Maxus heeft de nieuwe eUniq6 uit. 754 litter koffer met de stoelen rechtopstaand, daar moet je toch wel al iets mee kunnen doenVoor de ervaringsdeskundigen:
3 kinderen achteraan
Koffer die ook dient om hond te vervoeren
Switch naar elektrisch
Budget 50.000 euro via werk, welke auto’s komen er het beste uit? Nu skoda break diesel met meer dan voldoende ruimte…

Met een WLTP range van 354km. Max laadsnelheid AC 6.6 Kw. Snelladen 30-80% in 35 minuten..geen ervaringsdeskundige maar Maxus heeft de nieuwe eUniq6 uit. 754 litter koffer met de stoelen rechtopstaand, daar moet je toch wel al iets mee kunnen doen
Zou slechts 40k moeten kosten.
De Enyaq is zo’n 7 cm langer. Die ruimte zit volgens mij volledig in de koffer, waardoor je toch wel een stuk meer ruimte hebt daar.Enyaq en ID.4 zijn quasi evengroot
Dat stond ook niet in de vraagMet een WLTP range van 354km. Max laadsnelheid AC 6.6 Kw. Snelladen 30-80% in 35 minuten..
Niet direct eentje om ver mee te rijden dus.

Maar een gespecifieerde range van 354 km, dat betekent dat je zelfs bij mooi weer elke 200 km aan de laadpaal staat aan autostradesnelheden. En daar dan dus 40-45 min kan wachten.Dat stond ook niet in de vraag
Zag net nog op de site dat er tot het einde van de maand een lanceringskorting is van 4000€. Zo kost dat bakbeest slechts 36.000€, dat begint toch al meer richting betaalbaar te geraken dan de meeste elektrische wagens ivm een paar jaar geleden.
Inderdaad. De koffer is 10% groter. Niet zoveel, maar toch de moeite als je maximale laadruimte wil.De Enyaq is zo’n 7 cm langer. Die ruimte zit volgens mij volledig in de koffer, waardoor je toch wel een stuk meer ruimte hebt daar.
Maar het is niet dat de ID.4 niet ruim is, dus ik zou die zeker niet afschrijven. En de Skoda is dacht ik zelfs duurder geworden dan de VW.
Hoezo niet?Niet als de hond in de koffer moet zitten (geen oprolbare hoedenplank)
Hoezo niet?
Als ik op Google afbeeldingen zoek zie ik toch zo een oprolbare hoedenplank voor de ev6?

Bjorn geeft je het antwoordIk kan natuurlijk mis zijn. Heb nog gene om irl te checken
Ik herinnerde mij zo een korte harde klep zoals bij de audi a5 sportback.

Gisteren gaan rijden met de sedan I5. De touring staat al in een ‘black box’ bij BMW belux in Bornem volgens de garage. Echter officiële releasedatum wisten ze me nog niet te zeggen.Hier iemand een idee wanneer de i5 touring beschikbaar zou zijn?
Bedoel je de i3? Want Neue Klasse is een nieuw design tijdperk bij bmw. Geen bmw op zich.Ik begin stilaan wel die BMW Neue Klasse als mogelijke opvolger te zien voor mijn huidige wagen.
De naam i3 ligt nog niet vast blijkbaar.Bedoel je de i3? Want Neue Klasse is een nieuw design tijdperk bij bmw. Geen bmw op zich.