Ik denk dat je in dat geval tot een minderheid behoort.
Aan de andere kant kun je ook stellen dat PHEV's hier vaak het verwijt krijgen dat ze laadpalen bezetten ten nadele van EV's, die niet de mogelijkheid hebben om op brandstof te rijden. Terwijl er nu blijkbaar ook EV's zijn die de optie hebben om thuis te laden, maar toch kiezen om een openbare laadpaal te bezetten. Dit gaat dan weer ten koste van diezelfde EV's die die optie niet hebben.
Dit is verder geen verwijt ofzo![]()
Kijk, zolang mijn werkgever onderscheid maakt in ICE/hybride en elektrische rijders weiger ik 1 cent te betalen aan brandstof.
Ik heb een BEV besteld omdat hun claim was dat hybriderijders die niet genoeg elektrisch rijden mee moeten instaan voor de benzine (en vond dat fair enough). Met mijn gebruik zou ik veel benzine rijden en heb dan onmiddellijk EV gekozen.
En nu blijkt dat EV rijders moeten bijleggen (omdat ik een vast contract heb, maar zelfs variabel is het krap) en hybride rijders die enkel op benzine rijden niet.
Jammer dat ik onnodig een publieke plaats bezet, in Koersel dorp is dat nog geen issue, maar niet met mij... Ik laad dus duur publiek.

.