utolor.
Well-known member
Ben aan het kijken naar mijn opties als bedrijfswagen en als ik een bedrijfswagen (en dus elektrische wagen) zou kiezen, zou het een Volvo EX30 Extended Range worden (gezien deze nog een redelijke topsnelheid heeft, een mooie 0-100 tijd en deze de hoogste range heeft van wagens die ik kan kiezen binnen budget). Zijn er nog mensen die rijden met elektrische wagen met een vergelijkbare range (WLTP 480km)? En wat is dan de realistische range als je een sportieve rijstijl hebt, altijd zetelverwarming + verwarming of airco gebruikt, 160km/h rijdt op de autostrade, ... M.a.w. als je totaal niet kijkt naar zuinig rijden, aangezien ik dat nu ook niet doe?
Daarnaast zie ik in de offerte dit staan: Laadkabel 3-f ase 16A mode 3, Mennekes contactstekker (voor laadpaal) (7m)
Wij hebben thuis echter maar 1 fase. Gaat die 3-fase kabel ook passen op een éénfasige laadpaal/wallbox als ik die laat installeren?
Daarnaast zie ik in de offerte dit staan: Laadkabel 3-f ase 16A mode 3, Mennekes contactstekker (voor laadpaal) (7m)
Wij hebben thuis echter maar 1 fase. Gaat die 3-fase kabel ook passen op een éénfasige laadpaal/wallbox als ik die laat installeren?

.