SpecialK1983
Member
Hier ook een i4 M50 besteld in maart 2022. Zou initieel maar geleverd worden in maart 2024 (en er was geen echte haast bij voor mij), maar is tot mijn vreugde vorige week geleverd
.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hangt er vanaf welke versie i4. Voor de "long range" i4 40 is het 14 maanden wachten momenteel, het kleinere broertje i4 35 (qua batterij & vermogen) is de levertijd max 6 maanden volgens ik vandaag van BMW begrepen heb op autosalon.Ik hoor toch heel vreemde zaken over levertijden momenteel. Iemand in mijn team wacht ook al anderhalf jaar op haar BMW i4, maar tegelijk hoor ik via collega's van mijn vrouw dat de levertijd voor nieuwe i4 bestellingen reuze meevallen
Andere kameraad ook al ongeveer anderhalf jaar in de wacht voor z'n Skoda Enyac terwijl een aantal collega's al geleverd zijn. ZIjn laatste ETA is nu september 2023.
Niet getreurd, dat prijsverschil verdien je volgens sommigen terug met het goedkoper onderhoudmja, hoe praktisch is dat als je een gezin hebt of ruimte moet hebben om dingen te vervoeren. die tesla y heeft veel ruimte, en dat was ongeveer de goedkooptste wagen met iet ofwat range. Wel serieus moeten slikken bij die ID.3 van volkswagen, das een kleine golf en dat kost dan 50k ook...

Samen met de Cyber truck?Tesla zou volgend jaar een model uitbrengen dat 25k kost, een klein fijn elektrisch wagentje

En de roadster die in 2020 geleverd ging worden, en dan in 2022 en ondertussen er nog steeds niet is.Samen met de Cyber truck?![]()
Samen met de Cyber truck?![]()
Die is er wel effectief even geweest (ik heb het opgezocht, want ik wou dat ook als voorbeeld gebruikenEn samen met de model 3 die maximaal 35000 ging kosten?
). De Short Range RWD kostte in US effectief 35000 dollar.Dan kan je best wegblijven van sportwagens, daar betaal je vaak nog een pak meer om nog minder kilometers te kunnen doen op 1 tank.op het autosalon gisteren rondgekeken, toch serieus moeten slikken. Elektrisch rijden is ongelooflijk duur, bijna alles valt kwa prijs in het segment van de premiummodellen naar mijn mening. 50k om 350 km te kunnen bollen, als ik dat ooit zelf ga moeten bekostigen![]()

Gelukkig worden ICE wagens ook belachelijk duur, voor de meest basic Golf betaal je ook al 30k. Met een automaat, wat meer PK's en enkele opties en je zit vlotjes aan de 40K.op het autosalon gisteren rondgekeken, toch serieus moeten slikken. Elektrisch rijden is ongelooflijk duur, bijna alles valt kwa prijs in het segment van de premiummodellen naar mijn mening. 50k om 350 km te kunnen bollen, als ik dat ooit zelf ga moeten bekostigen![]()

Ik kwam speciaal naar hier om het te posten!De Polestar 2 heeft zijn eerste facelift
Configureer je Polestar 2 | Polestar België
Personaliseer je Polestar 2 met onze configurator. Kies kleuren, design, set-up, wielen en pas je Polestar aan tot in de kleinste details.www.polestar.com
meer PK
achterwiel aandrijving
meer range
sneller laden
Beetje aan het balen dat ik de mijne nog maar net heb![]()
Dat zijn indrukwekkende wijzigingen en ook wel broodnodig om de concurrentie met Tesla aan te gaan. Wel spijtig dat ze de grille aangepast hebben, de pre-facelift vond ik knapper.De Polestar 2 heeft zijn eerste facelift
Configureer je Polestar 2 | Polestar België
Personaliseer je Polestar 2 met onze configurator. Kies kleuren, design, set-up, wielen en pas je Polestar aan tot in de kleinste details.www.polestar.com
meer PK
achterwiel aandrijving
meer range
sneller laden
De Polestar 2 heeft zijn eerste facelift
...
meer PK
achterwiel aandrijving
meer range
sneller laden

De standard range wel december 2023 – januari 2024.Leverdatum staat op aug/sep 2023 voor facelift van polestar 2. Dat is toch zo slecht niet? Uiteraard niet te vgl met Tesla…