(Elektrisch) gereedschap topic

Is dit een goede set voor zijn geld? Vind maar een goedkopere, maar met 3ah batterijen.
Ik heb die ook en is perfect. Ik zou zeker de 5 Ah batterijen ipv de 3 Ah.
 
Ik had de 3Ah batterijen en nu de 5Ah, de 5Ah gaan logischerwijs langer mee maar de 3Ah zijn zeker ook goed, als DHZ'er kan je daar al veel mee doen. Voor een kleine meerkost zou ik zeker de 5Ah kiezen maar anders zijn de 3Ah ook voldoende :)
 
Ik krijg op een weekend de 5Ah batterijen met mijn Makita DHP485 niet plat.
Misschien maak ik gewoon niet genoeg gaten of vijs ik niet genoeg vijzen op een dag 😂.
 
Ik ben momenteel op zoek naar een goeie batterijboormachine. Mijn vader & schoonvader zijn vrij kompleet uitgerust met Makita, dus het leek mij ook de logische keus.

Ik kwam dit tegen: https://www.fixami.be/makita-dhp482...set-1x-3-0ah-accu-in-mbox.html#googleshopping

Zijn er andere merken die gelijkaardige kwaliteit bieden, maar een stuk goedkoper zijn? voor 20 euro ga ik niet veranderen, maar voor 50 ga ik al eens rondneuzen ;)
Voor €50 minder ga je zelf bij de goedkopere merken bijna geen accu klopboormachine vinden :)
Het enigste nadeel aan die set is dat je maar 1 batterij hebt en dus zal moeten wachten tot deze opgeladen is voor je verder kan werken.
 
Voor €50 minder ga je zelf bij de goedkopere merken bijna geen accu klopboormachine vinden :)
Het enigste nadeel aan die set is dat je maar 1 batterij hebt en dus zal moeten wachten tot deze opgeladen is voor je verder kan werken.

Ik ben mij bewust van het nadeel, maar ik heb het machientje niet alle weekends nodig. Bij grotere projecten ga ik in het weekend toch achter extra materiaal bij mijn pa, dus dan is een extra batterij meenemen geen issue.

Het zal dan deze worden :) merci voor de hulp!
 
Ik ben op zoek naar een verstek/afkortzaag. Budget +-250-450€.
Deze ochtend 120mm plinten proberen in verstek te zagen en geëindigd in collére. De elektrische zonder slide maakt een bolling van het zaagblad en met de hand trekt scheef
Dus momenteel nodig voor mdf plinten maar voor in de toekomst hou ik graag mijn mogelijkheden open. Niets buitensporig van houtdiktes als het maar mooi haaks verstek zaagt.
Momenteel was mijn oog gevallen op de dewalt dws777 of de metabo kgs254 al dan niet met onderstel.



Iemand ervaringen met één van deze toestellen, of een ander in deze prijscategorie, dan hoor ik het graag.
 
Ik heb hier al bijna 2 jaar de Bosch GCM 8 SJL op onderstel staan. Toen was die in promotie, zaag + onderstel voor rond de 400 euro. Staat nu blijkbaar iets duurder.

Ik heb toen deze gekozen ipv die metabo omwille van de verticale handgreep. Werkt voor mij prettiger dan een horizontale.
Voor de rest ook enorm tevreden van, al denk ik dat geen een van die zagen een slechte koop zou zijn
 
Ik ben op zoek naar een verstek/afkortzaag. Budget +-250-450€.
Deze ochtend 120mm plinten proberen in verstek te zagen en geëindigd in collére. De elektrische zonder slide maakt een bolling van het zaagblad en met de hand trekt scheef
Dus momenteel nodig voor mdf plinten maar voor in de toekomst hou ik graag mijn mogelijkheden open. Niets buitensporig van houtdiktes als het maar mooi haaks verstek zaagt.
Momenteel was mijn oog gevallen op de dewalt dws777 of de metabo kgs254 al dan niet met onderstel.



Iemand ervaringen met één van deze toestellen, of een ander in deze prijscategorie, dan hoor ik het graag.
Kgs254m eigenaar hier, super tevreden van!
 
Ik heb hier al bijna 2 jaar de Bosch GCM 8 SJL op onderstel staan. Toen was die in promotie, zaag + onderstel voor rond de 400 euro. Staat nu blijkbaar iets duurder.

Ik heb toen deze gekozen ipv die metabo omwille van de verticale handgreep. Werkt voor mij prettiger dan een horizontale.
Voor de rest ook enorm tevreden van, al denk ik dat geen een van die zagen een slechte koop zou zijn
De bosch is bij op mijn lijstje gekomen. De dewalt is afgevallen door het "slechtere" gradensysteem.
Deze is er ook bijgekomen. https://www.coolblue.be/nl/product/168119/makita-ls1018ln.html
En de kgs254m is nog in de running.
@MrKend54l Goed in 45°verstekzagen? Geen speling op het geleidersysteem? Stabiel?
 
Ben op zoek naar de tool (SDS+) om keilbouten in beton te meppen (M12-M16).
Met de moker kan natuurlijk ook, maar volgens mij kan het efficiënter.
Ik denk dan aan een soortgelijke tool zoals dat voor aardingspinnen in de grond te drijven.
 
Ik zou me een kruislijnlaser of gelijkaardig willen kopen, budget 100-150€. Tips?
 
Ik zou me een kruislijnlaser of gelijkaardig willen kopen, budget 100-150€. Tips?
Ik denk dat er hier verschillende 1 hebben van Aliexpress maar het merk weet ik niet van buiten.
Zal na het werk eens kijken of ik die kan terug vinden.
 
Ik denk dat er hier verschillende 1 hebben van Aliexpress maar het merk weet ik niet van buiten.
Zal na het werk eens kijken of ik die kan terug vinden.
Deko

Heb er zelf 2 van.
Deze https://m.nl.aliexpress.com/item/40...3-0ee80b56a53d-10&gatewayAdapt=gloPc2nldMsite
En deze https://m.nl.aliexpress.com/item/10...3-8dde2323aa93-16&gatewayAdapt=gloPc2nldMsite

Voor het geld toch heel tevreden van.
En mijn broer en een oud collega vroegen direct er voor hun ook te bestellen toen ze de mijne hadden bekeken
 
Terug
Bovenaan