Elden Ring

Elden Ring

GL want dat lijkt me enorm moeilijk, volgens mij kan je wel via Fallingstar Beast in Mt. Gelmir de sprong maken naar Volcano Manor maar moet je niet Godskin Noble verslaan voor Rykkard ?
Ben van plan om de twee medaillons te halen en dan via Rya haar questline meteen naar Volcano Manor te teleporten. Godskin Noble gaat inderdaad de bottleneck zijn. Met Rykard verwacht ik niet al teveel problemen, Godskin zal wat anders zijn.

Ben van plan om de twee medaillons te halen en dan via Rya haar questline meteen naar Volcano Manor te teleporten. Godskin Noble gaat inderdaad de bottleneck zijn. Met Rykard verwacht ik niet al teveel problemen, Godskin zal wat anders zijn.
Even vergeten, is Stormveil niet sowieso te doen ? Dan moet je eerst Margit en Godrick verslaan.
Ik denk dat je eerder voor een drop kan vragen in de ER subreddit of discord, dat zal je veel moeite besparen :p

Even vergeten, is Stormveil niet sowieso te doen ? Dan moet je eerst Margit en Godrick verslaan.
Ik denk dat je eerder voor een drop kan vragen in de ER subreddit of discord, dat zal je veel moeite besparen :p
Stormveil Castle kun je nog omzeilen, dankzij Torrent zn double jump.

Da herinner ik me nog wel goed gelukkig. :D

Stormveil kan je inderdaad skippen zonder glitches. Moest Godskin first try lukken, dan is het echt realistisch om Blasphemous Blade te hebben binnen het uur gameplay, weliswaar echt gewoon Manor volledig rushen en skippen. Is me ondertussen gelukt, maar Godskin was meer dan 10 pogingen. Demigod was neer na de 4de poging.

Nice, maar hoe ga je nu die Blasphemous Blade dragen ?

Str 22
Dex 15
Fai 21

:D
Beide bazen in Volcano Manor geven meer dan voldoende runes om te levelen tot minimale requirements. Had voor de zekerheid nog een gold pickled fowl foot gepopt net voor Rykard neerging, maar had zelfs niet nodig geweest. Confessor ook als starting class genomen omdat die base stats het dichts bij die van Blasphemous Blade reqs liggen.

Tweede playthrough loopt veel vlotter dan de eerste. Deze keer faith/arcane aan het gaan met de dragon seal. Ik wissel nu ook vaker van wapen in plaats heel het spel met katana's te doen (de verleiding is wel groot sinds ik Moonveil terug heb). Doordat ik echt élke uithoek probeer te clearen ben ik wel lichtjes overleveld.

Tweede playthrough loopt veel vlotter dan de eerste. Deze keer faith/arcane aan het gaan met de dragon seal. Ik wissel nu ook vaker van wapen in plaats heel het spel met katana's te doen (de verleiding is wel groot sinds ik Moonveil terug heb). Doordat ik echt élke uithoek probeer te clearen ben ik wel lichtjes overleveld.
Arcane is het enige dat ik nog niet geprobeerd heb.
Ben hier zelf met DS 3 bezig maar als 3rd playthrough zou ik dat wel eens willen proberen. Al heb ik ook nog nooit een full mage build gespeeld.

Tijdens mijn 2e run heb ik constant tussen wapens geswitched, dat maakte het wel tof.

Ik zit momenteel “vast” aan de platforming sectie na Cathedral of the Forsaken :(
Toch ruim 2 uur geprobeerd, het lukt mij niet.
Youtube filmpjes gekeken en nog steeds niet…

Ik zit momenteel “vast” aan de platforming sectie na Cathedral of the Forsaken :(
Toch ruim 2 uur geprobeerd, het lukt mij niet.
Youtube filmpjes gekeken en nog steeds niet…
Dat laatste stukske met die grafstenen die uit de muur steken heb ik ook wel een paar keer moeten doen, uw jumping skills moeten idd wel goed op punt staan. Zal wel lukken.

Hier na een 57 uur lvl 74 ofzo, net radane verslaan en al wat van het Altus plateau gedaan.
Gaat nog wel een tijdje duren zo 😀

20 uur nu bezig en we zijn bijna door stormveil castle heb ik den indruk. Als ik zo zie naar de rest van de kaart die hier eerder gepost was durf ik me niet inbeelden hoeveel uur het zal zijn tot ik door dat spel ben 😅.

Margrit was vrij makkelijk. Die knight die je daar even later tegenkomt nadat je naar beneden valt langs de zijkant van het kasteel was veel moeilijker 😅.
Even geen tijd gehad maar gisteren toch eindelijk voortgedaan. Was er inderdaad bijna door want na die courtyard was Godrick.
Toch wel een half uur over gedaan. Eerste met mijn spirits bezig maar was snel duidelijk dat die eigenlijk niet veel deden buiten doodgaan na 10 seconden.
Op naar dat meer! Level 34 ofzo nu denk ik.

Hehe, in het motto “soms mag je geluk hebben”, die fatty op de tower bridge of lurnia is van de brug gevallen 😂 counts as a kill

Even geen tijd gehad maar gisteren toch eindelijk voortgedaan. Was er inderdaad bijna door want na die courtyard was Godrick.
Toch wel een half uur over gedaan. Eerste met mijn spirits bezig maar was snel duidelijk dat die eigenlijk niet veel deden buiten doodgaan na 10 seconden.
Op naar dat meer! Level 34 ofzo nu denk ik.
40 uur save nu, zit in Caelid wat rond te lopen nu. Liurnia is ongeveer gedaan, academy ook. Omwille van een questline (blaidd) nu in Caelid terecht gekomen. Tot nu toe weinig grote moeilijkheden 😝

Terug
Bovenaan