Elden Ring

Elden Ring

Mijn madam gaat het niet fijn vinden als ik deze positieve reacties hier allemaal lees xD
Haha. Het heeft ook zen
voordelen. Mijn kinderen zijn 1 en 4. En dus tijdig in bed. Als de madam dan gaat padellen ofzo heb ik in de avond tijd om toch wat te gamen. Anders schiet dat er altijd over. Zo toch Elden Ring kunnen uitspelen.

Haha. Het heeft ook zen
voordelen. Mijn kinderen zijn 1 en 4. En dus tijdig in bed. Als de madam dan gaat padellen ofzo heb ik in de avond tijd om toch wat te gamen. Anders schiet dat er altijd over. Zo toch Elden Ring kunnen uitspelen.

Bon, die van mij begint dan altijd van alles op te ruimen en te kuisen. Héél handig als er iemand 16x voorbij de tv loopt. Za haar voor haar verjaardag een padel raket kopen 🤔

Bon, die van mij begint dan altijd van alles op te ruimen en te kuisen. Héél handig als er iemand 16x voorbij de tv loopt. Za haar voor haar verjaardag een padel raket kopen 🤔
Padel is in. Duurt ook altijd anderhalf uur en nog heen en terug rijden. Meestal drinken ze nog iets nadien. Ideaal 😉

Toch wel een afknapper die laatste baas in die mega grote arena, er zijn veel leukere gevechten geweest met Malenia op kop.
Radagon is voor mij echt S tier materiaal
Die cutscene en soundtrack is gewoon geniaal. Zijn moveset is moeilijk maar eerlijk.
Over Elden Beast kan je wel wat opmerkingen maken maar naar mijn mening ook een geweldige boss. Het enige wat me wat stoorde, is de lock on bij zo'n huge bosses. Daar hebben ze bij Fromsoft nooit iets op gevonden eigenlijk.

Wat vond je er minder aan ?

Radagon is voor mij echt S tier materiaal
Die cutscene en soundtrack is gewoon geniaal. Zijn moveset is moeilijk maar eerlijk.
Over Elden Beast kan je wel wat opmerkingen maken maar naar mijn mening ook een geweldige boss. Het enige wat me wat stoorde, is de lock on bij zo'n huge bosses. Daar hebben ze bij Fromsoft nooit iets op gevonden eigenlijk.

Wat vond je er minder aan ?

Radagon is top maar Elden Beast is voor een melee build zoals ik veel lopen en eens dichtbij wordt het beeld al snel een soep vanwege de grootte van de Elden Beast. Zou leuk zijn om het gevecht met Torrent te kunnen doen.
Maar goed, zo waren er nog bazen en het is ook geen grote afknapper maar ik denk niet dat die in mijn top 10 komt van memorabele gevechten in Elden Ring.

^

Zelfs voor ranged is Beast ambetant, spells hebben geen oneindige range (behalve Loretta's Bow, die range is ridicuul).

Hopen dat de DLC er snel komt mét nog meer uitdagendere bazen. En nieuwe spells/equipment.

Enigste afknapper aan dit spel, voor mij, was dat elke spell en equipment die verzameld kon worden, wel minstens 1 keer gebruikt werd door een vijand. Zo maakte het dat je enkel uniek kon zijn door een combinatie van spells/equipment. Maar da's imo maar een heel klein knelpuntje.

20 uur nu bezig en we zijn bijna door stormveil castle heb ik den indruk. Als ik zo zie naar de rest van de kaart die hier eerder gepost was durf ik me niet inbeelden hoeveel uur het zal zijn tot ik door dat spel ben 😅.

Margrit was vrij makkelijk. Die knight die je daar even later tegenkomt nadat je naar beneden valt langs de zijkant van het kasteel was veel moeilijker 😅.

Hier nu een 10 uurtje bezig en ben Stormveil nog niet binnengegaan op aanraden van deze thread. Heb die map wat gevolgd en heb West en East Limgrave redelijk wat verkend en ben ook bijna klaar (in hoeverre je klaar kan zijn met een regio) met Weeping Peninsula.
Heb nu ook een nieuwe staff voor mijn mage, en geupgrade naar +5 of +6.

^

Zelfs voor ranged is Beast ambetant, spells hebben geen oneindige range (behalve Loretta's Bow, die range is ridicuul).

Hopen dat de DLC er snel komt mét nog meer uitdagendere bazen. En nieuwe spells/equipment.

Enigste afknapper aan dit spel, voor mij, was dat elke spell en equipment die verzameld kon worden, wel minstens 1 keer gebruikt werd door een vijand. Zo maakte het dat je enkel uniek kon zijn door een combinatie van spells/equipment. Maar da's imo maar een heel klein knelpuntje.
Dat snap ik niet, je laatste puntje ? Elke equipment gebruikt door een vijand ? Dat klopt toch helemaal niet ? Over spells ben ik niet 100% zeker .

Eigen lijstje van top 10 bosses, willekeurige volgorde:

Radahn
Placidusax
Margit
Radagan
Maliketh
Godfrey
Ancestor Spirit
Rennala
Rykard
Morgott

Ik heb net 5x gehad dat men elden ring crasht bij Sellia, town of sorcery .. iemand een idee?

Hier nu een 10 uurtje bezig en ben Stormveil nog niet binnengegaan op aanraden van deze thread. Heb die map wat gevolgd en heb West en East Limgrave redelijk wat verkend en ben ook bijna klaar (in hoeverre je klaar kan zijn met een regio) met Weeping Peninsula.
Heb nu ook een nieuwe staff voor mijn mage, en geupgrade naar +5 of +6.
Zou ook beter is upgraden tot zo hoog. Zit nu aan +4 met morning Star, maar wil men goeie smithing stones niet verkwisten aan nog hoger voor als ik iets beter vind 😅.

Dat snap ik niet, je laatste puntje ? Elke equipment gebruikt door een vijand ? Dat klopt toch helemaal niet ? Over spells ben ik niet 100% zeker .

Eigen lijstje van top 10 bosses, willekeurige volgorde:

Radahn
Placidusax
Margit
Radagan
Maliketh
Godfrey
Ancestor Spirit
Rennala
Rykard
Morgott

Eh, kan zijn dat ik het mis heb, ik nam deze vaststelling over van een thread op Reddit in juni. Welke equipment (armor of wapens) wordt door geen enkele vijand gebruikt?

Van die spells, ja daar moet ik zeker mijn woorden terug nemen. Ik denk dat er enkele spells zijn die ook nooit gebruikt worden, ik denk dat Rock Fling er eentje van is. Net als de Haima spells (Cannon + Gavel).

Ik zou beter mijn huidige programeerwerk afwerken want daardoor herinner ik me dingen niet meer of niet juist, in The Last Of Us thread zit ik ook al zo raar te doen. :unsure:

Eh, kan zijn dat ik het mis heb, ik nam deze vaststelling over van een thread op Reddit in juni. Welke equipment (armor of wapens) wordt door geen enkele vijand gebruikt?

Van die spells, ja daar moet ik zeker mijn woorden terug nemen. Ik denk dat er enkele spells zijn die ook nooit gebruikt worden, ik denk dat Rock Fling er eentje van is. Net als de Haima spells (Cannon + Gavel).

Ik zou beter mijn huidige programeerwerk afwerken want daardoor herinner ik me dingen niet meer of niet juist, in The Last Of Us thread zit ik ook al zo raar te doen. :unsure:

Toevallig vandaag nog op Reddit :)

Ben vandaag ook met een nieuwe playthrough begonnen. Nieuw character, gestart als Confessor. Het plan is om Rykard als eerste boss te doen zodat ik zijn wapen heb vanaf de start van de game. Gaat mogelijks wel een gevloek worden om Volcano Manor op base level te doen.

Ben vandaag ook met een nieuwe playthrough begonnen. Nieuw character, gestart als Confessor. Het plan is om Rykard als eerste boss te doen zodat ik zijn wapen heb vanaf de start van de game. Gaat mogelijks wel een gevloek worden om Volcano Manor op base level te doen.
Haha nee fair enough de meeste zaken zijn idd afkomstig van een enemy maar da's vooral moedwillig aangezien het wel leuk is als je een enemy verslaat, je een item van hem meepakt zogezegd.

GL want dat lijkt me enorm moeilijk, volgens mij kan je wel via Fallingstar Beast in Mt. Gelmir de sprong maken naar Volcano Manor maar moet je niet Godskin Noble verslaan voor Rykkard ?

Terug
Bovenaan