Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ge zit voorbij de helftGisteren nog eens verder kunnen doen
Lvl 106 - 80h. Zit nu bijna op het einde van Leyndell, Royal Capital!
Is het dan nog ver? Op de progess guide lijken er nog wat gebieden te komen, maar precies niet zo uitgestrekt meer?
. Benieuwd wat de endgame bosses gaan geven.Je blijft je level behouden in NG+ hoor. Je kan natuurlijk bv. niet respeccen tot je aan Rennala komt.En ben erdoor na 83u
Wel 1 demigod overgeslagen blijkbaar Malenia. Ga die nog maar al gauw is proberen.
Daarna niet naar NG+ zodat ik de DLC kan spelen met levelled up character.
Ja maar de DLC is bij from software meestal voor endgame.Je blijft je level behouden in NG+ hoor. Je kan natuurlijk bv. niet respeccen tot je aan Rennala komt.

Met een strength/faith build -> nice.Ja maar de DLC is bij from software meestal voor endgame.
Dus als ik dan NG+ start gaat dat te moeilijk zijn. (Ik weet dat dat bij Bloodborne bijvoorbeeld het geval was dat je best net voor de eindbaas de DLC deed)
Malenia trouwens dood, wat een mietje![]()

Ja omwille van de runes die je krijgt in Haligthree area was ik ondertussen level 141 toen ik bij Malenia aankwam.Met een strength/faith build -> nice.
Ik denk dat je de game moeilijk perfect kan noemen, maar om het geen meesterwerk te noemen...
Ieder zijn voorkeur natuurlijk en je kan bovendien zeggen meesterwerk/perfectie -> tomaat/tomat
De game is zeker niet perfect. Performance op pc is nog altijd bedenkelijk, vijanden worden herbruikt en soms kan het echt onnozel vaag zijn wat je moet doen om bepaalde bazen te bereiken (ik denk spontaan aan de bliksemdraak in Faram Azul)
Anderzijds kan ik slechts 3 games opnoemen in de afgelopen 15 jaar die me zo een geweldig gevoel van verkenning/experimenteren en een boeiende wereld gaven.
Skyrim, Breathe of the wild en Elden Ring
Elden Ring heeft geen wapens die breken om de vijf botten dus uiteraard is die beter dan BoTW en gezien zovelen BoTW een 100 vonden, moet Elden Ring bvb een 110 zijn. Enkel Zelda-fans werken natuurlijk met onrealistische percentages, dus ik neem genoegen met de metacritic van 97.![]()
Ja omwille van de runes die je krijgt in Haligthree area was ik ondertussen level 141 toen ik bij Malenia aankwam.
Redelijk wat overpowered in combinatie met mijn mimic tear heeft die eigenlijk weinig kunnen doen.
Eerste fase was die gewoon gestunlocked en 2de fase was het een kwestie van simpelweg haar eerste 2 moves te ontwijken en dan bombarderen met mijn weapen Skill.
Ja je kan het absoluut een meesterwerk noemen omwille van wat het doet voor een open wereld en hoe leuk (en redelijk toegankelijk) het is om te experimenteren in de wereld. Ik speel een spel zelden zolang (en ik haat open wereld), en zelfs nu dat ik het heb uitgespeeld heb ik eigenlijk wel zin in een NG+ om eens een build te proberen met 2 zwaarden of een build met bleed te proberen. Maar ik ga me er bewust even afhouden tot de DLC. Het spel grijpt je echt, dat kan ik niet ontkennen en ik begrijp waarom mensen het zo hoog inschatten.
Maar er is zeker ruimte tot verbetering omwille van het hergebruik. Het doet wat af aan sommige bazen dat je ze later nog eens tegenkomt in een evergoal of een dungeon. Het copy paste werk voor de Dungeons is ook jammer. Maar optioneel natuurlijk.

Ja maar je noemt hier de 2 meest op weapons op ?Ik vond Elden ring wat te makkelijk. Desondanks het enige spel dat ik ooit 10/10 zou geven. Eens je die 2 sentinels gepasseerd bent voor de poort van leyendel heb k elke baas in 1 try verslaan met een bleed build en rivers of blood. Ik miste ook een beetje de adrenaline van andere soulsbournes waarin je soms echt hard moest kiezen tussen verder verkennen en een shortcut openen en al je souls riskeren of terug richting bonfire wandelen. De constante druk was er niet. Langs de andere kant heeft mij dat wel een stresslozere game ervaring gegeven met genoeg ruimte om te experimenten met dingen.
Als je weinig tijd hebt om te gamen en ook nog andere games wilt spelen, is dit niet ideaal. 
Enige manier dat je je eigen verhaal uiteindelijk creëert.Ik speel volledig blind, zonder zaken op te zoeken.