Elden Ring

Elden Ring

Amai, al eens in die tweede fase geraakt en dan meteen dood :D
Dacht om eens in multiplayer die boss te proberen ( al de rest van de game gewoon solo alles gedaan) en daar lukt dat precies ook niet goed bij de meesten haha. :crazy:

Amai, al eens in die tweede fase geraakt en dan meteen dood :D
Dacht om eens in multiplayer die boss te proberen ( al de rest van de game gewoon solo alles gedaan) en daar lukt dat precies ook niet goed bij de meesten haha. :crazy:
Bij mij erdoor als boter. Wat jump attacks en veel bleed toegepast, af en toe een parry.

Dat is de kerk die je vlak voor je hebt als je net spawned haha.
yeah inderdaad had niet door dat je dat daar kon doen.
rap gedaan en dan margit terug gedaan, kheb die mage Rogier gesummoned voor wat hulp, die heeft margrit gewoon verkracht voordat die dood was, erna gewoon zijn werk afgemaakt lol.
die uchigata’s zijn nu beide +3 maar ben er precies nog altijd niet tevreden van.

die uchigata’s zijn nu beide +3 maar ben er precies nog altijd niet tevreden van.
Moet toegeven dat ik eerst ook niet echt overtuigd was, maar toch ook gewoon blijven upgraden en Bloody Slash op gezet om er een Blood katana van te maken.

Toen ik nog twijfelde ook eens twee curved swords geprobeerd maar uiteindelijk toch rap terug voor de katana's gegaan.

Alé, eindelijk de tijd gevonden dit weekend om hem uit te spelen. Zowel Malenia als Radagon/Elden Beast gedowned vandaag. Helaas wel geknoeid met mijn savegames, waardoor ik enkel een save heb waarbij ik Radagon nog moet doen. :(
Uiteindelijk lvl 152 en een kleine 80u speeltijd.

yeah inderdaad had niet door dat je dat daar kon doen.
rap gedaan en dan margit terug gedaan, kheb die mage Rogier gesummoned voor wat hulp, die heeft margrit gewoon verkracht voordat die dood was, erna gewoon zijn werk afgemaakt lol.
krijgt ge ze niet verder geupgrade omdat ge niet genoeg smithing stones hebt?
Die kunt ge vinden in mines, staan vaak aangeduid op de map als een grotingang met een rode gloed rond.
Denk dat die anvil bij die church wapens maar tot ee nbepaald level kan upgraden.
Wilt ge hoger moet ge naar de roudntable hold gaan en tegen de smith babbelen

Moet toegeven dat ik eerst ook niet echt overtuigd was, maar toch ook gewoon blijven upgraden en Bloody Slash op gezet om er een Blood katana van te maken.

Toen ik nog twijfelde ook eens twee curved swords geprobeerd maar uiteindelijk toch rap terug voor de katana's gegaan.
Als je bij katana's wilt blijven is de moonveil een heel goede optie.
Moet ge wel respeccen naar int.
Maar de ash of war van de moonveil is gewoon een veel betere versie van de unsheath ash of war

Toch ook maar eens aan begonnen. Prachtig spel. Eerste keer dat ik iets speel van deze makers. Dus geen ervaring met andere games van hen. Maar deze bekoord me wel. Ben nog niet zo ver. Level 30 nu en net Margit verslagen.

Terug
Bovenaan