Same here.
Raar gevoel, al een paar keer een rage quit gedaan maar het spel blijft me roepen.
EN IK WEET NIET WAAROM!
Omdat je het spel niet wil laten winnen van u?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here.
Raar gevoel, al een paar keer een rage quit gedaan maar het spel blijft me roepen.
EN IK WEET NIET WAAROM!

Same here.
EN IK WEET NIET WAAROM!
Dat dacht ik ook, maar ben nog steeds bezigJa hallo maat WTF is dees.
(Eerste Soulsgame ooit)
denk wel veel te hoog van level maar geniet er wel van
Ik merk dat de lange duur wel een beetje z’n tol aan’t eisen is. Ik skip nu al eens een dungeon of rush er gewoon door en gebruik wat vaker de mimic ashes om vlotter door de bazen die een herhaling zijn te gaan.Als je uw uchi levelt doe die veel meer damage. Toen ik dat eenmaal doorhad veranderde er toch wel wat voor mij, ervoor was ik op een gegeven moment ook echt niet meer content van dat wapen.Ben eindelijk deftig begonnen aan Elden Ring, Samoerai lvl 20, heb ook een 2de uchigata gevonden maar ik vind dat die weinig damage doet met 2 uchigata's...?
Waardoor ik aan het denken ben om een Vagabond of hero te maken die kunnen zwaardere wapens gebruiken.
Ik heb/had ook even een pauze genomen, deed wel deugd, werd te veel opgezogen in het spelBen ondertussen ene 4-5 dagen geleden gestopt ( tijdelijk ). Mijn manier van spelen begon zijn tol te eisen en na 120 uur nog maar net voorbij halfweg te zijn begon een enorme burn out te geven. Op zich speelde ik het nog graag, maar moest me er echt aan zetten alsof ik naar men werk ging xD. Heb dan maar besloten eens even iets totaal anders te doen. Als je me zoekt ik zit in het GT7 subforum haha.
Nu ik terug begonnen ben kan ik weer niet meer wachten om verder te doen 
Is mijn plan ook, weekje of 2 pauze en dan verder doen.Ik heb/had ook even een pauze genomen, deed wel deugd, werd te veel opgezogen in het spelNu ik terug begonnen ben kan ik weer niet meer wachten om verder te doen
![]()
Nieuw character beginnen is niet altijd nodig. Je kan als samurai even goed al uw punten in STR stoppen en met colossal weapons rondlopen.Ben eindelijk deftig begonnen aan Elden Ring, Samoerai lvl 20, heb ook een 2de uchigata gevonden maar ik vind dat die weinig damage doet met 2 uchigata's...?
Waardoor ik aan het denken ben om een Vagabond of hero te maken die kunnen zwaardere wapens gebruiken.
Ik heb heel het spel met dual uchi's gespeeld, heb eigenlijk geen klagen gehad. Niet vergeten van je wapens te upgraden en powerstance attack te gebruiken, crouch attack van uchi's doen ook leuke schade. Er zijn uiteraard betere/OP opties maar vond het wel fun, bleed werd ook snel genoeg getriggerd bij de bosses.Ben eindelijk deftig begonnen aan Elden Ring, Samoerai lvl 20, heb ook een 2de uchigata gevonden maar ik vind dat die weinig damage doet met 2 uchigata's...?

Hmmm ben die nog niet tegengekomen de smithAls je uw uchi levelt doe die veel meer damage. Toen ik dat eenmaal doorhad veranderde er toch wel wat voor mij, ervoor was ik op een gegeven moment ook echt niet meer content van dat wapen.
Aan de church of elleh is er normaal een weapon upgrade table, dus daar zou je wel al aankunnen.Hmmm ben die nog niet tegengekomen de smith