Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol niet tegen gekomen zit al bij Margrit![]()

Bij mij erdoor als boter. Wat jump attacks en veel bleed toegepast, af en toe een parry.Amai, al eens in die tweede fase geraakt en dan meteen dood
Dacht om eens in multiplayer die boss te proberen ( al de rest van de game gewoon solo alles gedaan) en daar lukt dat precies ook niet goed bij de meesten haha.![]()
yeah inderdaad had niet door dat je dat daar kon doen.Dat is de kerk die je vlak voor je hebt als je net spawned haha.
Ja voor de 1.04 patch leek het alleszins wel gemakkelijk genoeg als ik de videos op youtube bekijk. Nu neemt ze precies geen bleed meer.Bij mij erdoor als boter. Wat jump attacks en veel bleed toegepast, af en toe een parry.
Moet toegeven dat ik eerst ook niet echt overtuigd was, maar toch ook gewoon blijven upgraden en Bloody Slash op gezet om er een Blood katana van te maken.die uchigata’s zijn nu beide +3 maar ben er precies nog altijd niet tevreden van.
Heb het nochtans pas bij die patch zo gedaanJa voor de 1.04 patch leek het alleszins wel gemakkelijk genoeg als ik de videos op youtube bekijk. Nu neemt ze precies geen bleed meer.

krijgt ge ze niet verder geupgrade omdat ge niet genoeg smithing stones hebt?yeah inderdaad had niet door dat je dat daar kon doen.
rap gedaan en dan margit terug gedaan, kheb die mage Rogier gesummoned voor wat hulp, die heeft margrit gewoon verkracht voordat die dood was, erna gewoon zijn werk afgemaakt lol.
die uchigata’s zijn nu beide +3 maar ben er precies nog altijd niet tevreden van.
Als je bij katana's wilt blijven is de moonveil een heel goede optie.Moet toegeven dat ik eerst ook niet echt overtuigd was, maar toch ook gewoon blijven upgraden en Bloody Slash op gezet om er een Blood katana van te maken.
Toen ik nog twijfelde ook eens twee curved swords geprobeerd maar uiteindelijk toch rap terug voor de katana's gegaan.
Caelid is 60+ normal.Ik loop toch precies wat verloren momenteel.
Level 46 maar net iets te vroeg om al naar Caelid te gaan denk ik