Elden Ring

Elden Ring

Correctie: tussen 200 en 250. Momenteel staat het op 262, maar ik laat het spel meestal draaien in de achtergrond als ik bv. ga koken + eten of iets anders aan het doen ben. Maar vrij zeker dat ik al minstens 200 uur actief gespeeld heb. Ben vanalles aan het farmen en bossfights kosten me redelijk wat tries.
Ja ken ik, kheb er ook zeker een 10 a 15u idle time inzitten. Maar uiteindelijk toch een 140u voor 'alles', alé ja alles

Ja ken ik, kheb er ook zeker een 10 a 15u idle time inzitten. Maar uiteindelijk toch een 140u voor 'alles', alé ja alles

Wel, ja, dat kan maar 1 ding betekenen. Dat ik dus zo megaslecht ben in dit spel dat ik meer tijd nodig heb dan de meesten om zaken te verkennen en bosses te verslaan. :LOL:

Wel, ja, dat kan maar 1 ding betekenen. Dat ik dus zo megaslecht ben in dit spel dat ik meer tijd nodig heb dan de meesten om zaken te verkennen en bosses te verslaan. :LOL:
Bwa denk ik niet, ik ben uit mijn vriendenkring ook de enige die zo lang doet over spellen 😅 heb dat met alles, niet alleen met Souls

Ik zit hier nog steeds achter op de meesten, heb net de quest van Ranni gedaan (denk ik, tenzij er nog een stuk komt). Moet nog steeds een groot stuk van Altus en Caelid clearen.
Ik zit nog meer achter hoor 😁. Vandaag net die rode woef en Rennala neergehaald.
Rennala was nog redelijk makkelijk, maar twee keer gestorven... Level 49 nu.

Zitten spoilers in btw
Toch ook wel de beste vertel-stem van heel YouTube ze :love:

Malenia neer. 15 tries. Echt wel moeilijk maar wel tof om de moveset te leren en equipment daarop aan te passen. (Met mimic tear ofc me and ma boi me be swinging)

Damn slechts 15 tries? Ik zit al aan 40+. :LOL: Mijn eerste build was een strength/endurance build met shield + speer, maar ze healde evenveel als ik damage deed. Dan geswapped naar int/vigor build, ik werd dik geowned en ik vond de builds minder leuker dan verwacht. Nu faith builds aan het uitproberen aangezien het concept van Reapers altijd interessant was voor mij. Eerste tries met deze faith builds hebben me al verder gebracht, maar ik ben nog geen enkele keer in P2 geraakt...

Told you I'm bad. :D

Waar is dat? Ik vond die sewers dikke kak eerlijk gezegd.
Consecrated Snowfields, om uiteindelijk naar Miquella's te gaan.

Nu , sinds ik het spel uit heb begin ik te merken dat ik niet veel geduld meer hebben. Het spel zal dus binnenkort wrs verdwijnen en binnen een jaartje of 2 herspeel ik het weer helemaal met plezier.

Enkel Malenia wil ik toch eens proberen.

Damn slechts 15 tries? Ik zit al aan 40+. :LOL: Mijn eerste build was een strength/endurance build met shield + speer, maar ze healde evenveel als ik damage deed. Dan geswapped naar int/vigor build, ik werd dik geowned en ik vond de builds minder leuker dan verwacht. Nu faith builds aan het uitproberen aangezien het concept van Reapers altijd interessant was voor mij. Eerste tries met deze faith builds hebben me al verder gebracht, maar ik ben nog geen enkele keer in P2 geraakt...

Told you I'm bad. :D
Heb je je mimic tear? Je valt melenia aan. Vervolgens dodge je terug weg, terwijl laat je uw Mimic aanvallen. Onmiddellijk als de focus op de mimic is, val je terug aan en zo rinse and repeat... In fase 2 onder door lopen, even wachten tot de bloem uitgewerkt is, goed veel damage doen dan, dan als zij begint proberen alles te ontwijken, en als ze terug zo'n bloem aanval doet opnieuw ff wachten en dan aanvallen. En eigenlijk kan je daar ook uw Mimic nog gebruiken als die nog leeft en beetje zoals in de eerste fase vechten...

Heb je je mimic tear? Je valt melenia aan. Vervolgens dodge je terug weg, terwijl laat je uw Mimic aanvallen. Onmiddellijk als de focus op de mimic is, val je terug aan en zo rinse and repeat... In fase 2 onder door lopen, even wachten tot de bloem uitgewerkt is, goed veel damage doen dan, dan als zij begint proberen alles te ontwijken, en als ze terug zo'n bloem aanval doet opnieuw ff wachten en dan aanvallen. En eigenlijk kan je daar ook uw Mimic nog gebruiken als die nog leeft en beetje zoals in de eerste fase vechten...

Ik heb dat al geprobeerd helaas. :( Mijn Mimic Tear is +10, maar zijn health smelt zo snel weg dat em al dood is na 30-40 seconden en dan zit Malenia nog niet eens op de helft van haar HP. Mijn andere +10 summons zijn Banished Knight Oleg en Crystalian, die overleven veel langer, maar doen een pak minder damage.

Ik heb dat al geprobeerd helaas. :( Mijn Mimic Tear is +10, maar zijn health smelt zo snel weg dat em al dood is na 30-40 seconden en dan zit Malenia nog niet eens op de helft van haar HP. Mijn andere +10 summons zijn Banished Knight Oleg en Crystalian, die overleven veel langer, maar doen een pak minder damage.
Hoeveel Vigor heb je?

Hoeveel Vigor heb je?

Ik zit op 45 Vigor met huidige build, vorige builds zat ik op 30-35.

Ik probeer wat aggressiever te zijn tegen Malenia zodat ik P2 bereik voor mijn Mimic dood is, maar de meeste van haar aanvallen zijn zo snel dat ik moeite heb om het te volgen. Ik word OUD. :(

Ik zit op 45 Vigor met huidige build, vorige builds zat ik op 30-35.

Ik probeer wat aggressiever te zijn tegen Malenia zodat ik P2 bereik voor mijn Mimic dood is, maar de meeste van haar aanvallen zijn zo snel dat ik moeite heb om het te volgen. Ik word OUD. :(
Als je zoveel moeite hebt toch naar minimum 50 brengen dan. Blijft mimic ook iets langer leven.

Ik ga ermee stoppen, sinds ik het einde gehaald heb heb ik totaal geen geduld meer om gebieden te exploren.
Keer op keer heb ik dit voor met games.
Het spijtige vind ik dat ik nu nooit die awesome wapens kan gebruiken die ik in de laatste uren heb gevonden. Steeds terugkerend probleem bij RPG's vind ik.

Ik ga ermee stoppen, sinds ik het einde gehaald heb heb ik totaal geen geduld meer om gebieden te exploren.
Keer op keer heb ik dit voor met games.
Het spijtige vind ik dat ik nu nooit die awesome wapens kan gebruiken die ik in de laatste uren heb gevonden. Steeds terugkerend probleem bij RPG's vind ik.
Van uzelf?
Want ik vind het net goed dat sommige wapens pas endgame beschikbaar komen zodat ik nog iets heb om verder te spelen.
Als alle dingen beschikbaar komen de eerste x-aantal uren dan rush ik erna door en stopt het voor mij.

Terug
Bovenaan