Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja voila, is men eerste Souls game en de combat was voor mij heel nieuw. Daarom een leveltje meer zodat het iets gemakkelijker gaat vond ik nog wel OKIs dan ook niks mis mee eh, als da game voor jou op deze manier leuk speelt en je het tof vind das het enige dat telt!

Ja miljaar, daar heb ik ook dikwijls gevloektShit die haligtree is gene kale kak.
Nipt tot de volgende grace geraken, zo hoort het te zijn![]()
. Ik ben dikwijls de afgrond in gegaan daar
.
).
Was nog pre patch toch?Pff samurai, Azur comet build hier. Bosses one-shotten met een blauwe laserstraal ftw!![]()

Nope, werkt nog steeds. Eergisteren nog Crucible Knight Siluria, een Erdtree Avatar en nog een andere boss waarvan ik de naam niet meer weet ge-one-shot.Was nog pre patch toch?![]()

Ahja, kwist niet dat het nog steeds zo viable was, dacht dat het niet echt meer worth was. Sounds still STRONK.Nope, werkt nog steeds. Eergisteren nog Crucible Knight Siluria, een Erdtree Avatar en nog een andere boss waarvan ik de naam niet meer weet ge-one-shot.
Ok, je krijgt niet elke boss neer met 1 flask use.
Maar Commander Niall naar minder dan 50% brengen en een van zijn minions direct doden met 1 aanval is toch niets slecht denk ik![]()
Vreemd, nergens last gehad (buiten 2 gargoyles, vóór Blasphemous) daarna niks, zelfs beetje te makkelijk op sommige momenten, gene second spijt gehad van mijne ConfessyBij confessor had ik elke cave of dungeon schrik om geowned te worden, nu is het andersom!![]()
Speel dan eens zonder? Snap het niet goed als je het te makkelijk vind door iets te gebruiken, doe het dan niet?Gisteren journey 2 en 3 uitgespeeld in amper paar uur nu heb ik wel genoeg gespeeld.
blijft een fantastische game maar dergelijke items maken de game zeer simpel wss ingestoken om de game toegangkelijker te maken voor nieuwkomers.

.Staat er ergens dat ik het gebruik heb ? Heel mijn run is zonder magic mimic of buffs ik mag toch mijn mening zeggen dat het de game in kwestie simpeler maakt dat is een toch ook al in dergelijke reviews aangehaald zonder negatief te zijn ?Speel dan eens zonder? Snap het niet goed als je het te makkelijk vind door iets te gebruiken, doe het dan niet?
Dat mag zeker, ik interpreteerde het inderdaad als in dat je er gebruik van maakte, maar klaagde dat het te simpel is, vandaar mijn opmerking. Als je er effectief geen gebruik van maakt dan is mijn opmerking inderdaad onterecht, maar zoals ik zei ik interpreteerde het anders. Dus my bad dan.Staat er ergens dat ik het gebruik heb ? Heel mijn run is zonder magic mimic of buffs ik mag toch mijn mening zeggen dat het de game in kwestie simpeler maakt dat is een toch ook al in dergelijke reviews aangehaald zonder negatief te zijn ?
Ik switch tussen een Frost Knight build dat een speer + shield hanteert, maar eerder gericht tegen magic bosses dan physical bosses. De Ice Spear AW op de speer heeft maar een korte range, en sommige bosses dodgen het. Het is wel zeer ideaal tegen Fire Giant, neergekregen in 3 pogingen.