Hebt ge uwe save file nog?Gisteren Fire Giant neergebonkt, daarna wou ik de NPC gaan killen die Rivers of Blood dropt. Blijkt dat, als je Fire Giant eerst killt, diene NPC permanent verdwijnt. What the fuck!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge uwe save file nog?Gisteren Fire Giant neergebonkt, daarna wou ik de NPC gaan killen die Rivers of Blood dropt. Blijkt dat, als je Fire Giant eerst killt, diene NPC permanent verdwijnt. What the fuck!![]()

ik heb een thanos pvp characterIk overlevel niet echt, maar het is voor mij erg onlogisch om een boss te leren als ik gewoon verder kan verkennen. Like, I'll come back for tea later sweety. Bij elke Souls game al gedaan, tenzij er natuurlijk geen andere weg is. Ik heb eigenlijk die beperkingen wel een beetje nodig.
NG+ is goed om te gaan roleplayen he. Zo is er nu bvb de Will Smith build
Ik was van plan met deze mijzelf ook meer in het roleplayen te smijten en heel wat pvp gerichte dingen te doen, maar de game is simpelweg te groot. Ik verwacht tegen de eerste DLC pas echt rond te zijn.
Hebt ge uwe save file nog?![]()

Altijd in het begin. Max lvl van NG is veel te hoog voor early NG+ maar dat veranderd wel snel.ben begonnen met new game plus cakewalk voor het moment
ben begonnen met new game plus cakewalk voor het moment
PVPIk ben precies niet helemaal mee met het hele bleed OP gebeuren... Veel zaken zoals bepaalde talisman, die seppuku (of hoe noemt het wat iedereen gebruikt), rivers of blood etc zijn toch pas later beschikbaar?

Incantations kan je enkel gebruiken als je een finger seal equiped hebt.Ik ben precies niet helemaal mee met het hele bleed OP gebeuren... Veel zaken zoals bepaalde talisman, die seppuku (of hoe noemt het wat iedereen gebruikt), rivers of blood etc zijn toch pas later beschikbaar?
Veel meer dan een dual katana kan je in begin toch niet doen? Of waar zit ik mis?
Wat ik precies ook gemist heb. Mijn confessor heeft een aantal incantations, denk iets van een quick heal ofzo, maar kan die niet gebruiken (spell is greyed out), hoewel ik wel de juiste stat req heb?
Snap wat je bedoeld. Ik vind elke regio geweldig en het spel blijft vrij verfrissend ondanks soms terugkerende boss fights. Maar ik had het toch ook niet erg gevonden als hij iets korter was. Anderzijds vind ik het dan triest om te gaan klagen over te veel waar voor je geld krijgen xDTE groot, te veel herhaling en te easy
Teleurstellend zou ik het niet noemen ( voor mezelf dan ) maar het gaat niet dezelfde indruk nalaten dan wat een spel als Bloodborne gedaan heeft.achteraf bekeken is het toch ergens ook wat een teleurstelling
Hoop ik ook, dit was een zeer aangenaam project maar het is nog eens tijd voor iets anders, wat compacter terug, mss zelf weer iets fris zoals Sekiro een frisse adem was na heel wat Souls styled combat.Hoop dat ze voor hun volgend spel terug een kleiner spel maken (genre Dark souls games)
.
Je heb op een gegeven moment al die kleine kampjes en caves aan het doen geweest en ben daarom wat overleveld geraakt denk ik.Op level 150 ga je vlot door elk gebied denk ik. Haggetree is wss het moeilijkste stukje, gok ik. Ik heb het spel uiteindelijk gefinisht op level 150.
Toch serieus overleveld dan toch. Heb het ook wel voor maar ik ben 110, geen 150Je heb op een gegeven moment al die kleine kampjes en caves aan het doen geweest en ben daarom wat overleveld geraakt denk ik.

Ja denk het ookToch serieus overleveld dan toch. Heb het ook wel voor maar ik ben 110, geen 150![]()
. En daar gaan toch nog zeker nog een 20-tal lvl's bijkomen vooraleer ik het spel uit heb denk ik. Voordeel is wel dat ik het iets gemakkelijker heb dan tegen de bosses
.
Na 90u en 140 levels is het zover , Elden Ring en daarbij ook mijn eerste soulslike spel uitgespeeld. Gaat meteen naar plaats 1 op mijn favorite games of all time samen met Portal Franchise.
De laatste paar gebieden heb ik wel wat doorgerushed om het momentum niet te verliezen. Nu zou ik graag al die awesome weapons dat ik heb eens uitproberen maar ... hoe ? Ik heb maar 3 larval tears over en er zijn een stuk of 20 wapens die er cool uitzien. Kan ik met die 150 levels misschien best gaan voor een build die volledig gespreid is over alle stats heen ? Als ik dan toch een kritiekpuntje moet geven dan is het wel dat het spel u toch wat leidt naar het dragen van een wapen voor een lange tijd, in de 90u heb ik maar 3 wapens gebruikt en dat vind ik wel wat weinig. Je kan altijd switchen natuurlijk maar niet zonder kwaliteitsverlies.
Dat gezegd zijnde, het zal niet lang duren vooraleer ik een 2e run doe![]()

Is dan ook niks mis mee eh, als da game voor jou op deze manier leuk speelt en je het tof vind das het enige dat telt!Ja denk het ook. En daar gaan toch nog zeker nog een 20-tal lvl's bijkomen vooraleer ik het spel uit heb denk ik. Voordeel is wel dat ik het iets gemakkelijker heb dan tegen de bosses
.