Elden Ring

Elden Ring

Ik ben vooral benieuwd of er voor deze game nog DLC gaat komen. Ik heb er geruchten over gelezen, maar nog niks concreet. Nu tegen de tijd dat die er komt heb ik misschien eindelijk het spel uitgespeeld 😂

op die levels ook niet echt gelet, maar denk dat velen in het begin overlevellen om daarna stukskes cake te snijden.
nu in Fazula en ik heb het gevoel tegen het einde te zitten. Hier ook voor de eerste keer zwaar ingemaakt geweest sinds lang.
straks dus nog eens wat zij activiteiten afronden voor ik daar verder ga.
het mooie aan deze game is dat je dat dus perfect kan doen. ik zou mij er nu ook door kunnen loodsen, maar dat is toch niet eens fijn?

maar dat is toch niet eens fijn?
Depends, ik kan me inbeelden dat voor velen dat niet fijn is inderdaad. Anderzijds vind ik het dan wel eens leuk om een toffe uitdagende boss fight te hebben waar ik effectief goed moet voor zijn en er niet gewoon blind op moet staan kappen :p

Ik ben vooral benieuwd of er voor deze game nog DLC gaat komen. Ik heb er geruchten over gelezen, maar nog niks concreet. Nu tegen de tijd dat die er komt heb ik misschien eindelijk het spel uitgespeeld 😂
Sowieso, was bij DS3 ook het geval bvb. Bandai Namco pusht daar altijd hard voor.

op die levels ook niet echt gelet, maar denk dat velen in het begin overlevellen om daarna stukskes cake te snijden.
Ik overlevel niet echt, maar het is voor mij erg onlogisch om een boss te leren als ik gewoon verder kan verkennen. Like, I'll come back for tea later sweety. Bij elke Souls game al gedaan, tenzij er natuurlijk geen andere weg is. Ik heb eigenlijk die beperkingen wel een beetje nodig.
zou mij er nu ook door kunnen loodsen, maar dat is toch niet eens fijn?
NG+ is goed om te gaan roleplayen he. Zo is er nu bvb de Will Smith build

Ik was van plan met deze mijzelf ook meer in het roleplayen te smijten en heel wat pvp gerichte dingen te doen, maar de game is simpelweg te groot. Ik verwacht tegen de eerste DLC pas echt rond te zijn.

Ik ben nu level 75, weapons +15 (dual uchi). Ik kan je verzekeren dat ik in Mountaintops of the Giants totaal niet OP ben, in tegendeel :D Momenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.

Heb nog maar alleen de Vulcano Manor quest voltooid, the underground heb ik ook nog niet gezien. Dat zal allemaal voor een volgende playthrough zijn.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu level 75, weapons +15 (dual uchi). Ik kan je verzekeren dat ik in Mountaintops of the Giants totaal niet OP ben, in tegendeel :D Momenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.

Heb nog maar alleen de Vulcano Manor quest voltooid, the underground heb ik ook nog niet gezien. Dat zal allemaal voor een volgende playthrough zijn.
lvl 75 en al fire Giant :D nice ! daar was ik op dat level hellemaal nog niet klaar voor ! was er zelfs nog niet in de buurt ! :D

Dan ben je toch gewoon heel rap door het spel gegaan ?
Ik heb zonet ook Fire Giant gedaan ... op level 130, ik vermoed dat dit meer dan dubbel zoveel uren is.

Nu ik geswitched ben naar INT-builds zijn sommige bosses easier geworden. Ik switch tussen Frost Knight build, een build met Great Stars + Wave of Darkness en een Comet Azur build. Helaas blijft Malenia erg moeilijk. :(

Nee jij bent het tegengestelde van mij op dit moment "underleveld" ivp "overleveld". Hoe ben jij nooit in de underground geraakt? :p
Niks met je manier van spelen eh trouwens, you do you en als ge het spel zo beat, des te nicer!

Yes, limegrave en weeping heb ik deftig gecleared, nu stop ik niet meer voor elke shiny of elk kamp/ruïne/.... Dungeons claer ik wel nog. Zal er een volgende playthrough werk van maken om alle quests en platinum te halen.

Laatst bewerkt:
Hoe ben jij nooit in de underground geraakt ?

Vorige keer wel maar ben herbegonnen nadat ik in the capital tegen een muur aanliep en uit woede mijn save gewist had. :D

Deze playthrough heb ik the underground volledig overgeslagen en zit nu dus bij de giants. Deze keer ga ik door tot het einde. (Denk ik)

Vorige keer wel maar ben herbegonnen nadat ik in the capital tegen een muur aanliep en uit woede mijn save gewist had. :D Deze playthrough heb ik the underground volledig overgeslagen en zit nu dus bij de giants.
Da was toch ook gene lichte rage quit toch :p

Kheb heel het spel uitgespeeld met een dagger dat ge na 5 minuten te spelen al kunt vinden :p (Reduvia)
Dan die daggers dubbel equipped +10 en ging altijd zeer vlot buiten een paar bazen da bleed immune zijn, lol

Na Rivers of Blood gevonden te hebben eerste keer respecced. Hybrid tussen Arcane en Faith build nu (en voldoende dex voor die katana te dragen). Swarm of Flies is wel echt easy mode, die stagger dat dat aanricht. Heb net Malenia gedaan en ik denk dat het totale gevecht minder dan 45 seconden heeft geduurd (+10 mimic tear hielp ook wel)

Gisteren Fire Giant en Commander Niall over de knie gelegd. Die eerste was gewoon volharden, die 2e was onmogelijk zonder snel zijn 2 spoken neer te maaien. Boss zelf is dan gwn doenbaar.

Gisteren toevallig bij Rennala gekomen, ik vond het eigenlijk een prachtige boss. Die hele setting en cut scenes vind ik top.

Gisteren Fire Giant neergebonkt, daarna wou ik de NPC gaan killen die Rivers of Blood dropt. Blijkt dat, als je Fire Giant eerst killt, diene NPC permanent verdwijnt. What the fuck! :angry:

Hier ook net Rennala neer gekregen. Die eerste fase vond ik enorm irritant om steeds opnieuw te doen. Zeker prachtig de eerste keer daar niet van. Vond het super irritant om met een int build(staff) in die eerste fase steeds de verkeerde mob te targetten.

Gelukkig nu dus verslagen en benieuwd naar de volgende boss

Terug
Bovenaan