Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Depends, ik kan me inbeelden dat voor velen dat niet fijn is inderdaad. Anderzijds vind ik het dan wel eens leuk om een toffe uitdagende boss fight te hebben waar ik effectief goed moet voor zijn en er niet gewoon blind op moet staan kappenmaar dat is toch niet eens fijn?

Sowieso, was bij DS3 ook het geval bvb. Bandai Namco pusht daar altijd hard voor.Ik ben vooral benieuwd of er voor deze game nog DLC gaat komen. Ik heb er geruchten over gelezen, maar nog niks concreet. Nu tegen de tijd dat die er komt heb ik misschien eindelijk het spel uitgespeeld![]()
Ik overlevel niet echt, maar het is voor mij erg onlogisch om een boss te leren als ik gewoon verder kan verkennen. Like, I'll come back for tea later sweety. Bij elke Souls game al gedaan, tenzij er natuurlijk geen andere weg is. Ik heb eigenlijk die beperkingen wel een beetje nodig.op die levels ook niet echt gelet, maar denk dat velen in het begin overlevellen om daarna stukskes cake te snijden.
NG+ is goed om te gaan roleplayen he. Zo is er nu bvb de Will Smith buildzou mij er nu ook door kunnen loodsen, maar dat is toch niet eens fijn?
Momenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.lvl 75 en al fire GiantIk ben nu level 75, weapons +15 (dual uchi). Ik kan je verzekeren dat ik in Mountaintops of the Giants totaal niet OP ben, in tegendeelMomenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.
Heb nog maar alleen de Vulcano Manor quest voltooid, the underground heb ik ook nog niet gezien. Dat zal allemaal voor een volgende playthrough zijn.
nice ! daar was ik op dat level hellemaal nog niet klaar voor ! was er zelfs nog niet in de buurt ! 
Dan ben je toch gewoon heel rap door het spel gegaan ?Ik ben nu level 75, weapons +15 (dual uchi). Ik kan je verzekeren dat ik in Mountaintops of the Giants totaal niet OP ben, in tegendeelMomenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.
Heb nog maar alleen de Vulcano Manor quest voltooid, the underground heb ik ook nog niet gezien. Dat zal allemaal voor een volgende playthrough zijn.
Nee jij bent het tegengestelde van mij op dit moment "underleveld" ivp "overleveld". Hoe ben jij nooit in de underground geraakt?Ik ben nu level 75, weapons +15 (dual uchi). Ik kan je verzekeren dat ik in Mountaintops of the Giants totaal niet OP ben, in tegendeelMomenteel krijg ik slaag van de Fire Giant.

Hoe ben jij nooit in de underground geraakt ?
Da was toch ook gene lichte rage quit tochVorige keer wel maar ben herbegonnen nadat ik in the capital tegen een muur aanliep en uit woede mijn save gewist had.Deze playthrough heb ik the underground volledig overgeslagen en zit nu dus bij de giants.