Ik waag mij niet meer aan die games, ik zou het wel kunnen maar heb weinig geduld voor te leren. Is wel prachtig dat er zo games zijn voor die doelgroep. Want tegenwoordig zijn alle games super easy
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, ik reken het zelf niet bij de soulsborne franchiseDa's mijn laatste soulslike die ik nog moet platinum halen, komt er gewoon niet van lol

Is er al geweten hoe vlot Elden Ring gaat spelen op PS4. Zou het zonde zijn om deze op PS4 te spelen ipv 5.
Heb op dit moment nog geen PS5. Ik dacht te wachten maar las dat er sowieso een gratis PS5 upgrade zal zijn.

Niet via onze referral link? :'(Done, besteld bij Bol.com. Hopelijk heeft het niet teveel vertraging![]()
Uh? Wat bedoel je?
Ow crap ik koop echt veel nog op bol.com maar nog nooit gedaan![]()
Affiliate bol.com
Beste bezoekers, Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com. Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina: In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we...www.beyondgaming.be
vraag me ook af of ze het niet gaan verdacht vinden als ik al 2+ jaar select klant ben die maandelijks dingen koop bij hun en nu in eens een referral ga hebben xDDat maakt niet uit he. Da's uiteraard toegelaten.Ow crap ik koop echt veel nog op bol.com maar nog nooit gedaanvraag me ook af of ze het niet gaan verdacht vinden als ik al 2+ jaar select klant ben die maandelijks dingen koop bij hun en nu in eens een referral ga hebben xD
Ja, ik denk nu ook niet dat het niet mag ofc. Maar ge gaat me niet zeggen dat ze dat niet zienDat maakt niet uit he. Da's uiteraard toegelaten.

Reviewer worden, dan kan je straks al aan de slag25 januari release...Als ik mij herinner is er ergens ter hoogte van Zelzate een gameshop die games een aantal dagen voor de release verkoopt? Iemand die meer weet mag altijd pm'en
Elden Ring zou ik graag zo snel mogelijk willen spelen, wacht er al jaren op

25 januari release...Als ik mij herinner is er ergens ter hoogte van Zelzate een gameshop die games een aantal dagen voor de release verkoopt? Iemand die meer weet mag altijd pm'en
Elden Ring zou ik graag zo snel mogelijk willen spelen, wacht er al jaren op
![]()
Systeemvereisten voor Elden Ring bekendgemaakt
Nog tot volgende week vrijdag wachten en dan kunnen alle (zelfverklaarde) taaie krijgers de nieuwste interactieve lijdensweg van het Japanse FromSoftware bewandelen! Hun meedogenloze avontuur Elden Ring, waarvoor ze samen werkten met de beroemde auteur George R. R. Martin, zal ongetwijfeld één...www.beyondgaming.be
Ja en anders Wacht e beke ehDie winkel in Zelzate is ondertussen overgenomen en verhuisd naar Wachtebeke. Geen idee of de nieuwe eigenaars ook vroeger durven te verkopen.