Elden Ring

Elden Ring

Ik waag mij niet meer aan die games, ik zou het wel kunnen maar heb weinig geduld voor te leren. Is wel prachtig dat er zo games zijn voor die doelgroep. Want tegenwoordig zijn alle games super easy

Is er al geweten hoe vlot Elden Ring gaat spelen op PS4. Zou het zonde zijn om deze op PS4 te spelen ipv 5.
Heb op dit moment nog geen PS5. Ik dacht te wachten maar las dat er sowieso een gratis PS5 upgrade zal zijn.

PS5 upgrade is gratis voor zowel physical als digital, yup! Om deze reden én omdat de frame pacing in de network test (op PS5) een stuk constanter was via PS4 Pro backwards compatibility dan bij de native PS5 versie, heb ik m’n Launch Edition preorder geswitcht naar de PS4 versie.

Go for it, zou ik zeggen. Die PS5 haal je in de toekomst toch sowiezo. :)

Ja ik kijk enorm uit naar dit spel.
Voor mij (op een paar uurtjes DS3 na) mijn eerste keer in deze reeks.
Vooral het open world aspect heeft mij nu direct overtuigd. :-) .
28/02 alvast een dagje verlof ingepland om heel de dag te kunnen spelen :-)

Elden Ring tunes :love2:

25 januari release...Als ik mij herinner is er ergens ter hoogte van Zelzate een gameshop die games een aantal dagen voor de release verkoopt? Iemand die meer weet mag altijd pm'en :D

Elden Ring zou ik graag zo snel mogelijk willen spelen, wacht er al jaren op

Uh? Wat bedoel je?

Ow crap ik koop echt veel nog op bol.com maar nog nooit gedaan 😅 vraag me ook af of ze het niet gaan verdacht vinden als ik al 2+ jaar select klant ben die maandelijks dingen koop bij hun en nu in eens een referral ga hebben xD

Ow crap ik koop echt veel nog op bol.com maar nog nooit gedaan 😅 vraag me ook af of ze het niet gaan verdacht vinden als ik al 2+ jaar select klant ben die maandelijks dingen koop bij hun en nu in eens een referral ga hebben xD
Dat maakt niet uit he. Da's uiteraard toegelaten.

25 januari release...Als ik mij herinner is er ergens ter hoogte van Zelzate een gameshop die games een aantal dagen voor de release verkoopt? Iemand die meer weet mag altijd pm'en :D

Reviewer worden, dan kan je straks al aan de slag :p

Die winkel in Zelzate is ondertussen overgenomen en verhuisd naar Wachtebeke. Geen idee of de nieuwe eigenaars ook vroeger durven te verkopen.

Forumkonijn heeft Elden Ring bijgewerkt met een nieuwe update:

Systeemvereisten voor Elden Ring bekendgemaakt

Lees meer over deze update...

Terug
Bovenaan