Elden Ring

Elden Ring

Was voor mij de moeilijkste boss in het spel.

Dan Maliketh en daarna mss verassend maar veel problemen gehad met Alecto, Black Knife Ringleader als caster.
Yep moelijkste boss voor mij ook kon mss wel makkelijker zijn door summons of een ashen of blood build te gebruiken.

Maar ben daar te koppig voor 😂

Ja in Limgrave heb ik toch 't meeste gedaan, en Caelid is wat te hoog gegrepen :p
Heb je Weeping Peninsula toevallig overgeslagen ?

Deze site vind ik wel handig en qua spoilergehalte vind ik dat goed meevallen, zou ik eigenlijk iedereen aanraden voor 1e playthrough tenzij je echt hardcore pure wil gaan:

Lol, ik was al enorm overleveled en ik zie nu pas dat ik Deeproot Depths heb overgeslagen :o

Misschien wel eens het moment om unga bunga strength build te gaan en daar alles in mekaar te slaan.

Heb je Weeping Peninsula toevallig overgeslagen ?

Deze site vind ik wel handig en qua spoilergehalte vind ik dat goed meevallen, zou ik eigenlijk iedereen aanraden voor 1e playthrough tenzij je echt hardcore pure wil gaan:

Thanks. Misschien gewoon nog wat meer door Stormveil Castle zelf gaan ipv Godrick te spammen. Weeping peninsula niet overgeslagen nee.

Thanks. Misschien gewoon nog wat meer door Stormveil Castle zelf gaan ipv Godrick te spammen. Weeping peninsula niet overgeslagen nee.
Toch veel geskipped dan denk ik. Ik moest echt moeite doen om niet over die lvl 35 te gaan, 35 is trouwens het perfecte level voor Godrick te doen. Wat lvl zijn je wapens, mss kan je die nog een leveltje omhoog doen, of een andere ash of war gebruiken of dergelijke?

Gisteren zelf het laatste deel underground gedaan voorlopig. Lake of Rot zit er op! Kmoet zeggen hier had ik veel meer schrik voor dan het werkelijk was. Heb de Dragonkin lake boss first try neergehaald als ook Astel was in een eerste poging neer, die tweede was wel zeer nipt, had zelf nog 40% hp en geen flasks meer, het had niet veel langer meer mogen duren. Nu ben ik wel echt overleveld ze voor het gebied dat hierna gaat komen. Ik ben lvl 93 nu en moet nog naar Altus Plateau, bosses hier gaven 80/90K souls ik kan niet blijven alles onnodig weg gooien xD

Ja in Limgrave heb ik toch 't meeste gedaan, en Caelid is wat te hoog gegrepen :p
Vastzitten in dit spel lijkt me zeer moeilijk. ALs je Limgrave hebt gedaan denk ik dat je best naar het noorden kan gaan, naar Lucarnia.
Caelid is denk ik iets te zwaar om direct naar Limgrave te doen.

Gisteren zelf het laatste deel underground gedaan voorlopig. Lake of Rot zit er op! Kmoet zeggen hier had ik veel meer schrik voor dan het werkelijk was. Heb de Dragonkin lake boss first try neergehaald als ook Astel was in een eerste poging neer, die tweede was wel zeer nipt, had zelf nog 40% hp en geen flasks meer, het had niet veel langer meer mogen duren. Nu ben ik wel echt overleveld ze voor het gebied dat hierna gaat komen. Ik ben lvl 93 nu en moet nog naar Altus Plateau, bosses hier gaven 80/90K souls ik kan niet blijven alles onnodig weg gooien xD
Lake of Roth was voor mij ook iets te gemakkelijk. Vond het ook de minst mooie zone van heel de Underground eerlijk gezegd.
Gisteren heb ik Morgott neergehaald van de 2de attempt. Ik denk dat ik met mijn lvl 138 wat overleveld ben voor de Altus Plateau want ik ben er op een paar uurtjes doorgegaan.
Ik had nog wel 1 gele mist waar ik niet de mogelijkheid kreeg om in te stappen ? Heb nu niet meer gedaan nadat ik Morgott had gekilled. Straks nog eens proberen. De sewers in de Altus Plateau waren wel verrassend leuk.

Ik ben ook begonnen, klein vraagje, ik heb per ongeluk die npc afgemaakt die tegen u klapt bij die eerste grace direct na de tutorial. Kan dat kwaad?

Het is niet lame dat FromSoftware verwacht dat ge een 50 - 100 uur game wel 3 of 4 keer moet uitspelen voor de platinum trophy? :unsure:

Het is niet lame dat FromSoftware verwacht dat ge een 50 - 100 uur game wel 3 of 4 keer moet uitspelen voor de platinum trophy? :unsure:
Tgo nu ge weet hoe het in elkaar zit denk ik toch wel dat het onder de 10 uur moet lukken. Langs de andere kant voor een andere einde waar story heel vaag is is ook maar meh.

Terug
Bovenaan