Elden Ring

Elden Ring

Heb het ook eens gehad met een vendor terwijl ik tegen die Black Knight was aan het vechten. Ik gooide men lightning spear naar dien knight en ging er juist naast en 5 meter erachter op een vendor :)
Ik heb per ongeluk een spell gebruikt op de kerstman en telkens ik naar Elleh ga zit hij op zijn paard rond mij te lopen en valt mij sporadisch aan

Ja maar, 't is de kerstman
Ge moogt de bel afgeven zoveel ge wilt, maar er is geen vergeving. :nono:

Betreffende trophies voor de verschillende eindes: ja, ge kunt op uw tweede run veel sneller de game clearen, maar vraagt alsnog redelijk wat extra tijd

Het feit is dat ge Ranni haar questline, het algemene verhaal en de questline voor het "gekke" einde allemaal in één playthrough allemaal gezien kunt hebben. In een spel dat u redelijk wat vrijheid geeft om te respeccen, ga ik dan ook liever "save-scummen" of hoe je het ook wilt noemen voor de plat.

Om gewoon een beetje te klooien of een nieuwe playthrough kan je later altijd terugkeren

Hopelijk op pc eens de performance gefixed is :unsure:

In hun laatste 3 games kon ge het telkens savescummen dus ergens heb ik gevoel dat ze dit een beetje "bewust" voorzien.

Het is ook zo dat eindes in deze games altijd related zijn aan een end game keuze gewoon en afhankelijk van bepaalde zaken die je wel of niet doet kan je je keuzes maken op het einde. Het is niet zo dat je het hele spel op een bepaalde manier moet spelen of een bepaalde voorkeur neemt waardoor de andere geen steek meer houd en je dus helemaal alles anders moet doen. Dus op zich denk ik echt dat het bewust zo makkelijk te savescummen is omdat je sowieso alles kan doen en je gewoon een andere vid krijgt op het einde. Dus ik vind er niks mis mee om te doen en denk FromSoft ook niet.

Heb het ook eens gehad met een vendor terwijl ik tegen die Black Knight was aan het vechten. Ik gooide men lightning spear naar dien knight en ging er juist naast en 5 meter erachter op een vendor :)

Had iets gelijkaardigs. In Weeping Peninsula wou ik de Night Cavalry doden maar op een bepaald moment kwam ik zo dicht bij de merchant dat ie uiteindelijk gesneuveld is. Ik vond het jammer, maar later kwam in in Round Table terecht en bij de Twin Maidens zag ik de bell-optie, en dat ik 1 zo'n bell had. Eens gegoogled, en nu ben ik vastbesloten elke merchant die ik tegenkom bewust aan het doden zodat ik later in het spel niet die ene merchant moet opzoeken om dingen te kopen. Kan het gewoon via Round Table doen. Efficient. :woohoo:

Ik dood ze ondertussen ook allemaal, veel handiger!
Heb eens even gespiekt naar de NPC questlines en no way dat ik zonder guide deze kan completen of platinum kan halen voor dit spel.

Ik vind Elden Ring zeer leuk maar de normale progressie route is me toch totaal niet duidelijk. Ben nu weer level 50 (herbegonnen) en zit in Altus wat te klooien, heb voor het eerste ook een weg gevonden naar Vulcano Manor en naar buiten maar in die stad krijg ik toch wel zwaar op mijn doos.

Ik dood ze ondertussen ook allemaal, veel handiger!
Heb eens even gespiekt naar de NPC questlines en no way dat ik zonder guide deze kan completen of platinum kan halen voor dit spel.

Ik vind Elden Ring zeer leuk maar de normale progressie route is me toch totaal niet duidelijk. Ben nu weer level 50 (herbegonnen) en zit in Altus wat te klooien, heb voor het eerste ook een weg gevonden naar Vulcano Manor en naar buiten maar in die stad krijg ik toch wel zwaar op mijn doos.

Dat is het hem net, de progressie route bepaal je zelf. Doe gewoon je ding, ga naar waar je wilt en uiteindelijk speel je spel wel uit.

Ik heb per ongeluk een spell gebruikt op de kerstman en telkens ik naar Elleh ga zit hij op zijn paard rond mij te lopen en valt mij sporadisch aan
In die church met die grote schildpad kunt ge uw sins weg doen en dat maakt vijandige npc's terug neutraal. Kost 1 specifieke consumable maar ge zult er wel een paar hebben.

Pff van t weekend weer niks spelen maar gisteren dus keigemakkelijk fire giant, askel blahblah of the void en nog 3 draken en 3 legends neergehaald. No sweat in 1 keer. Level 111 en 70u gespeeld. Hmmm doe ik iets mis?

Man man man. Gisteren dan toch nog rond 22:15 beslist om een tweede snelle run te doen voor de plat. En tegen half 4 was het geklonken en hebben we 100%. Doel bewust enkel maar de main bosses gedaan. Om nu op men huidige safe terug vanalles te doen te hebben ! Ook voor mezelf staat deze titel naast metal gear solid ! 🙇‍♂️🙇‍♂️🙇‍♂️🙇‍♂️

Terug
Bovenaan