dat zullen hidden bosses zijn die ik wel doe via ng+Volgens de trophies hebt ge wel nog enkele mannekes te verslaan. Succes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zullen hidden bosses zijn die ik wel doe via ng+Volgens de trophies hebt ge wel nog enkele mannekes te verslaan. Succes.
Moest gij niet nog eens ne keer werken vandaag? xDkzit aan de eindbaas gasten
de vroege eMoest gij niet nog eens ne keer werken vandaag? xD
Confessor idd. Bosses zijn lastig met Fire spells alleen, daar gebruik ik nu vaak bvb Ash of Wars als Blood Slash.Ben jij confessor dan ? Ik in ieder geval wel. Met mijn fire spells doe ik bij gewone vijanden wel redelijk wat dmg. Bij de bosses niet veel eigenlijk en hang ik vast aan meelee. Niet evident idd

In his defense, kans dat het de eindbaas is is klein. 3 dagen geleden had Killerke het spel al uitgespeeldNiemand wilt die eindbazen toch al zien man....
Ja ik ga vanavond eens wat tijd steken in die asches of war ook.Confessor idd. Bosses zijn lastig met Fire spells alleen, daar gebruik ik nu vaak bvb Ash of Wars als Blood Slash.
Ondertussen 20 uur erop zitten, ben level 30 en zo lang geleden dat ik nog zo onder de indruk was van een game.![]()

Mag ik een kleine spoiler geven? Valt mee qua spoilers.Ik ben tot nu toe redelijk hard gegaan op vooral strength, vigor en endurance. Heavy armor met een dik zwaard. Maar ik heb nu een fantastisch zwaard gevonden dat wel 25 int en faith nodig heeft ook. Dus ofwel doe ik verder op mijne strength, ofwel ga ik wel toch een goeie 40 levels moeten investeren in int en faith![]()

Ik ook, zalige class. Welke attributes geef je de meeste punten tot nu?Ik begin meer en meer fan te zijn van mijn prisoner class.
Combinatie tussen magic en melee is wel heel tof.
Geen zorgen, is geen spoiler voor mijMag ik een kleine spoiler geven? Valt mee qua spoilers.
Ongeveer 1/4 a 1/3 in de game kan je heel je build herdoen (zo veel je wil) dus doe misschien tot dat punt verder met wat je nu doet en respec eens je daar bent
dat ik met mijn heavy armor en strength sword kan verder doen, maar ook dat legendary zwaard kan gebruiken. Anderzijds mss geen goed idee om te veel stats te gaan spreidenDepends, zag al mensen die lvl 150 waren end game, niemand houd u tegenGeen zorgen, is geen spoiler voor mij
dat is idd een optie, maar ik zou liefst van twee walletjes etendat ik met mijn heavy armor en strength sword kan verder doen, maar ook dat legendary zwaard kan gebruiken. Anderzijds mss geen goed idee om te veel stats te gaan spreiden

Eerst alles op vigor gezet, om dat op 20 te krijgen. Daarna hetzelfde voor intelligence gedaan.Ik ook, zalige class. Welke attributes geef je de meeste punten tot nu?