JorisBlack
Well-known member
Belgische mentaliteit heNiet te positief he mannen![]()
Nee nee, we maken ze kapot
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgische mentaliteit heNiet te positief he mannen![]()
Jezus, wat een negativiteit hier. Dat het niet gemakkelijk wordt oké, maar beetje vertrouwen mag wel.
Nuja, ik maak me geen illusies dat al die successupporters na een tegengoal of mindere helft hier wel weer zullen komen melken.
In dit topic wel ja. Enkel positieve gedachten aub.Of zijn enkel pronostieken toegelaten die zeggen dat de Belgen gaan winnen ofzo?
Tot de match start. Dan is het constant geklaag van die of die speler verliest de bal of verkloot een kans xdIn dit topic wel ja. Enkel positieve gedachten aub.
Tot de match start. Dan is het constant geklaag van die of die speler verliest de bal of verkloot een kans xd
We mogen toch pronostikeren of ni? Of zijn enkel pronostieken toegelaten die zeggen dat de Belgen gaan winnen ofzo?
Wtf is da hier. Dus als we denken dat we gaan verliezen, moet ge een pronostiek geven dat we toch winnen om geen successuporter te zijn? Wat is dat voor een redenering?
Ons spelniveau is idd ni goe maar de voornaamste reden dak denk da we gaan verliezen is omdat Portugal veel meer een team is en ook wat smeerlapkes heeft die ge soms nodig hebt om ver te geraken. En op de één of andere manier spelen die vaak slecht maar geraken ze toch steeds door zoals opt vorige EK.Ja zo werkt dat. Iedereen die onze vorige matchen heeft gezien kan er niet gerust in zijn en zou op basis daarvan op een verlies gokken. Vooral niet hun favoriete speler bekritiseren, dan barst het helemaal los.
Idd!In dit topic wel ja. Enkel positieve gedachten aub.
Ja pepe zal wel wat schenen schoppen, zeker als ze aant verliezen zijn.Ons spelniveau is idd ni goe maar de voornaamste reden dak denk da we gaan verliezen is omdat Portugal veel meer een team is en ook wat smeerlapkes heeft die ge soms nodig hebt om ver te geraken. En op de één of andere manier spelen die vaak slecht maar geraken ze toch steeds door zoals opt vorige EK.
Maar goed, om een cliché boven te halen. Alles kan natuurlijk.
Ja zo werkt dat. Iedereen die onze vorige matchen heeft gezien kan er niet gerust in zijn en zou op basis daarvan op een verlies gokken. Vooral niet hun favoriete speler bekritiseren, dan barst het helemaal los.
Ik geef het een 50/50 kans, maar op wat ge baseert dat Portugal meer een team is ontgaat me volledig. Smeerlapkes zijn het sowieso.Ons spelniveau is idd ni goe maar de voornaamste reden dak denk da we gaan verliezen is omdat Portugal veel meer een team is en ook wat smeerlapkes heeft die ge soms nodig hebt om ver te geraken. En op de één of andere manier spelen die vaak slecht maar geraken ze toch steeds door zoals opt vorige EK.
Maar goed, alles kan natuurlijk.
Ik geef het een 50/50 kans, maar op wat ge baseert dat Portugal meer een team is ontgaat me volledig. Smeerlapkes zijn het sowieso.