EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijpelijk dat Martinez met zijn sterkste elf start. Enkel benieuwd of Hazard, als die 3 tikken van Pepe krijgt in het eerste kwartier, er kan doorkomen.

Prono: 2-1 voor Onze Jongens. Romelu aan het kanon.

Ik had Carrasco laten starten ipv Hazard. Ik denk dat je meer aan Hazard hebt als je hem ergens in de tweede helft kan brengen.

Soit, als 'm er straks twee inschiet heb ik niks gezegd uiteraard.
Aan de andere kant kun je wel een fitte speler erin gooien indien Hazard een tik krijgt

Ik ga wenen als Nederland verder geraakt dan België. Da's het enige wat telt voor mij.
Nederland den boot in ja ... tot zover de gemakkelijker loting/tabelhelft .. :tongue:
Waar is uwe GLIMLACH nu :D

Nu ja, ik had persoonlijk liever gehad dat Nederland verder zou geraakt zijn. Jammer maar helaas.

u4VPFKA.jpg

:unsure:

Damn, repost al...

Enkel benieuwd of Hazard, als die 3 tikken van Pepe krijgt in het eerste kwartier, er kan doorkomen.
Op zich denk ik dat je Hazard zijnde liever tegen Pepe speelt in de 1e helft dan in de 2e helft wanneer de stress (en/of frustratie) begint toe te nemen.

Toch een stresske. Ben er niet gerust in, match die ook op papier echt beide kanten op kan. Maar we gaan toch voor de 2-1. Lets go!

Ik geef ons net iets meer dan 50% kans tegen die Portugezen. 2-1!

Blij dat De Bruyne op rechts staat en ons middenveld met Witsel - Tielemans behouden blijft. Sowieso een lekker ploegje dat Portugal als je de namen op papier bekijkt, maar een echt team is dat ook niet. Heel benieuwd.

Ik voorspel een nerveuze, lelijke match die beslist zal worden door een flits of flater.
Hopelijk in ons voordeel, en hopelijk zit ik er gewoon naast en krijgen we een heerlijke pot voetbal te zien (en dan nog liefst van de Belgen).

Ik ga voor 3-2 voor Belgie. Beide ploegen hebben een zwakkere verdediging en toch een vrij sterke aanval. Wij hebben daarentegen Lukaku die zich er doorheen kan buffelen. Portugal moet het iets meer hebben van de combinaties/bal droppen bij Ronaldo, en dat zie ik niet helemaal goed lopen voor hun.

Ik zit hier te zweten gelijk een varken van de spanning ... en de VRT vindt het nodig om Vlaanderen Vakantieland uit te zenden in plaats van een voorbeschouwing. Bende onnozelaars.

Op zich denk ik dat je Hazard zijnde liever tegen Pepe speelt in de 1e helft dan in de 2e helft wanneer de stress (en/of frustratie) begint toe te nemen.
Jongens Pepe Pepe Pepe ... vandaag krijgen we een retro Hazard te zien. Ik geloof in hem.

h6ujpu.jpeg

Ik ben wel blij met de verdediging. Lijkt me de goede keuze. Verder de verwachte opstelling met Tielemans én De Bruyne.

Allé het mag gaan beginnen! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan