Hans Moleman
Well-known member
Bizarre motivatie. Persoonlijke problemen met Nederland?Ik ga wenen als Nederland verder geraakt dan België. Da's het enige wat telt voor mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizarre motivatie. Persoonlijke problemen met Nederland?Ik ga wenen als Nederland verder geraakt dan België. Da's het enige wat telt voor mij.
Was die niet ziek?En Chadli?![]()
Vrouwen en voetbal ...Was die niet ziek?
Toch Eden en geen Carrasco. Ik snap het volkomen, maar had het niet verwacht.Courtois, Meunier, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, T Hazard, Witsel, Tielemans, KDB, E Hazard, Lukaku.
Ik had Carrasco laten starten ipv Hazard. Ik denk dat je meer aan Hazard hebt als je hem ergens in de tweede helft kan brengen.Courtois, Meunier, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, T Hazard, Witsel, Tielemans, KDB, E Hazard, Lukaku.
Aan de andere kant kun je wel een fitte speler erin gooien indien Hazard een tik krijgtIk had Carrasco laten starten ipv Hazard. Ik denk dat je meer aan Hazard hebt als je hem ergens in de tweede helft kan brengen.
Soit, als 'm er straks twee inschiet heb ik niks gezegd uiteraard.
Nederland den boot in ja ... tot zover de gemakkelijker loting/tabelhelft ..Ik ga wenen als Nederland verder geraakt dan België. Da's het enige wat telt voor mij.

Op zich denk ik dat je Hazard zijnde liever tegen Pepe speelt in de 1e helft dan in de 2e helft wanneer de stress (en/of frustratie) begint toe te nemen.Enkel benieuwd of Hazard, als die 3 tikken van Pepe krijgt in het eerste kwartier, er kan doorkomen.
Jongens Pepe Pepe Pepe ... vandaag krijgen we een retro Hazard te zien. Ik geloof in hem.Op zich denk ik dat je Hazard zijnde liever tegen Pepe speelt in de 1e helft dan in de 2e helft wanneer de stress (en/of frustratie) begint toe te nemen.