EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een vrije trap moeten we alvast niet té hard bevreesd zijn :unsure:

"CR7 kwam in actie op vijf EK’s en vier WK’s. Daarin nam hij 50 vrije trappen voor zijn rekening. Van die 50, scoorde hij er... ééntje."
En wij hadden al sinds 50 jaar (of hoeveel was het?) niet meer gewonnen van Finland. Alle statistieken in het voetbal die meer dan 2 jaar overspannen zuigen.

Al goed dat we die match tegen Denemarken hadden eigenlijk.
Dat is geleden van het WK dat de rode duivels nog eens zoveel moeite hadden met een tegenstander... En nogmaals, Denemarken is volgens mij niet te onderschatten als team.
Lagen we er niet uit in die andere beker na het WK?

Voor een vrije trap moeten we alvast niet té hard bevreesd zijn :unsure:

"CR7 kwam in actie op vijf EK’s en vier WK’s. Daarin nam hij 50 vrije trappen voor zijn rekening. Van die 50, scoorde hij er... ééntje."
Des de groter de kans dat de volgende er wel in gaat! Pure statistiek enzo! ;)

Anyway, als die zich achter de bal zet voor een vrije trap, zal ik toch niet volledig gerust zijn, hoor.

Des de groter de kans dat de volgende er wel in gaat! Pure statistiek enzo! ;)

Anyway, als die zich achter de bal zet voor een vrije trap, zal ik toch niet volledig gerust zijn, hoor.
Ik zou meer schrik hebben als KDB zich achter de bal zet.

Ik kijk er wel echt naar uit, die match zondag :)

En Engeland-Duitsland dinsdag is ook een interessante.

Thibaut kent trouwens Ronaldo zijn traptechniek van zijn tijd bij Atletico Madrid.
Dat maakt niet uit. Ronaldo is één van de de meest gedocumenteerde spelers op dit moment. Ik denk letterlijk dat je daar uren aan video-analyses kan van vinden.
Daarom dat hij ook sommige matchen volledig onzichtbaar is door goede werk van verdedigers. Tot één of andere random minuut en hij zijn voet (links of rechts) er tegen zet en niemand snapt hoe die bal binnengaat.

Dat maakt niet uit. Ronaldo is één van de de meest gedocumenteerde spelers op dit moment. Ik denk letterlijk dat je daar uren aan video-analyses kan van vinden.
Daarom dat hij ook sommige matchen volledig onzichtbaar is door goede werk van verdedigers. Tot één of andere random minuut en hij zijn voet (links of rechts) er tegen zet en niemand snapt hoe die bal binnengaat.
Ja, maar ik heb het niet over video analyses maar werkelijk ervaring tegenover Ronaldo. Beetje ervaring is nog altijd beter dan geen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan