EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat we na een minuut of 10 gaan weten hoe laat het is en wat voor match het zal worden.

Nu ff half-en-half rooten voor de Tsjechen want die Hollanders hebben al genoeg sportief success geboekt vandaag.

Jezus, wat een negativiteit hier. Dat het niet gemakkelijk wordt oké, maar beetje vertrouwen mag wel.

Nuja, ik maak me geen illusies dat al die successupporters na een tegengoal of mindere helft hier wel weer zullen komen melken.

We mogen toch pronostikeren of ni? Of zijn enkel pronostieken toegelaten die zeggen dat de Belgen gaan winnen ofzo?

Wtf is da hier. Dus als we denken dat we gaan verliezen, moet ge een pronostiek geven dat we toch winnen om geen successuporter te zijn? Wat is dat voor een redenering?

Jezus, wat een negativiteit hier. Dat het niet gemakkelijk wordt oké, maar beetje vertrouwen mag wel.

Nuja, ik maak me geen illusies dat al die successupporters na een tegengoal of mindere helft hier wel weer zullen komen melken.

Haha idd.

We gaan sowieso toch wel een goal maken denk ik, die Portugezen hebben er al veel binnengekregen.
Ik geef het gewoon 50/50. Toch plezant gewoon, voor dit soort matchen kijkt ge toch naar voetbal.

We mogen toch pronostikeren of ni? Of zijn enkel pronostieken toegelaten die zeggen dat de Belgen gaan winnen ofzo?

Wtf is da hier. Dus als we denken dat we gaan verliezen, moet ge een pronostiek geven dat we toch winnen om geen successuporter te zijn? Wat is dat voor een redenering?

Ja zo werkt dat. Iedereen die onze vorige matchen heeft gezien kan er niet gerust in zijn en zou op basis daarvan op een verlies gokken. Vooral niet hun favoriete speler bekritiseren, dan barst het helemaal los.

Rustig jongens, tous ensemble enzo :unsure:

Trouwens, mag die Cancelo al opnieuw meedoen bij Portugal? (had covid denk ik)
Hopelijk niet, want die Semedo is een defensieve zwakte.

Ja, dat is echt wat ik bedoel, man man.
Moet ik echt al die marginale reacties na de 1-0 tegen Denemarken gaan bovenhalen genre "Hahah sukkels, mongolen,..."

Ja zo werkt dat. Iedereen die onze vorige matchen heeft gezien kan er niet gerust in zijn en zou op basis daarvan op een verlies gokken. Vooral niet hun favoriete speler bekritiseren, dan barst het helemaal los.
Ons spelniveau is idd ni goe maar de voornaamste reden dak denk da we gaan verliezen is omdat Portugal veel meer een team is en ook wat smeerlapkes heeft die ge soms nodig hebt om ver te geraken. En op de één of andere manier spelen die vaak slecht maar geraken ze toch steeds door zoals opt vorige EK.

Maar goed, om een cliché boven te halen. Alles kan natuurlijk.

In dit topic wel ja. Enkel positieve gedachten aub.
Idd!

9a4HDlx.jpg

Ons spelniveau is idd ni goe maar de voornaamste reden dak denk da we gaan verliezen is omdat Portugal veel meer een team is en ook wat smeerlapkes heeft die ge soms nodig hebt om ver te geraken. En op de één of andere manier spelen die vaak slecht maar geraken ze toch steeds door zoals opt vorige EK.

Maar goed, om een cliché boven te halen. Alles kan natuurlijk.
Ja pepe zal wel wat schenen schoppen, zeker als ze aant verliezen zijn.

't Is dat Portugal zo gigantisch goed leek in hun matchen natuurlijk. Achter Oekraine in de kwalificatieronde en 4 tegengoals van Duitsland in de groepsronde hier.
Eerder dit jaar een magere 1-0 tegen Azerbeidjan en zelfs gelijk tegen Servie in WK kwalificatiematchen.

Laat ons er geen onoverkomelijke topploeg van maken ajb.

Maar goed, alles kan natuurlijk.
Ik geef het een 50/50 kans, maar op wat ge baseert dat Portugal meer een team is ontgaat me volledig. Smeerlapkes zijn het sowieso.

Ik geef het een 50/50 kans, maar op wat ge baseert dat Portugal meer een team is ontgaat me volledig. Smeerlapkes zijn het sowieso.

Mee eens. Ook een echte 50/50 match voor mij. Moeilijk in te schatten welke rol richting het zal uitgaan

Maar heb er in ieder geval nog wel vertrouwen in. Frankrijk blijft nog altijd de enige ploeg waar ik écht schrik van heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan