EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volwassen match.

Mertens aanvallend onmondig maar wel verstandig genoeg om af en toe stoorzender te zijn en ons middenveld te helpen. Want in balverlies met een 5-2-3 zijn we kwetsbaar en komen we steeds mannen te kort op het middenveld, zeker als onze pockets zoals Carrasco niet mee verdedigt. Wissel van Praet had van mij vroeger gemogen.

Eden Hazard heeft het toch nog, hoor... hopelijk kan hij de komende wedstrijden wat ritme opdoen.

Castagne, dat is slecht nieuws... Prima match van Meunier uiteraard, maar als Castagne out is hebben we geen backup meer.

Mertens inderdaad vrij teleurstellend... Maakt nog weinig aanspraak op een basisplaats vind ik.

Boyata vond ik ook niks op aan te merken eerlijk gezegd. Een paar keer prima ingegrepen, een paar keer perfect die Dzyuba buitenspel gezet, geen fouten (want ja, in de opbouw past die gewoon altijd breed naar Alderweireld of Vertonghen, nooit naar voor, en dat is waarschijnlijk het beste)

Kijk hier via streaming en 't cafe hierlangs juicht altijd 30 sec voor de goal. Das wel ewa lullig nu ik 't door heb 🤣
Idem, de 2e goal "voelen" aankomen door de buren hier een paar huizen verder (via tv wrs) plots abnormaal veel geluid maakten, en doordat ik buiten op de tablet aant kijken was met vertraging :D

Ben nu niet de grootste supporter van de BLM. Maar dat de Russen, die weigeren te knielen in het begin van de wedstrijd, twee goals tegenkrijgen van Lukaku is ergens wel heel grappig :)

??
Belgie wou gewoon niet veel energie verspelen. Dit was geen kwestie van niet beter kunnen.
Mertens had die open kans in minuut 10 gewoon naast geknald hoor. :tongue:
En als het dan na 30 minuten nog 0-0 staat dan .. who knows ..

Maar bon, we hebben gewoon Lukaku (!). :clap:

Welke match heb jij gezien? Boyata was gewoon sterk, helemaal niks op aan te merken, had die Rus vooraan in zijn zak.
Voor sommige mensen is het glas hier altijd halfleeg.

Gedaan wat we moesten doen, amper iets weggegeven, twee fouten genadeloos afgestraft en daarna in spaarstand nog een derde doelpunt geprikt. Ideale start.

Steven Dufour heeft ook ni meer als 5 woorden gezegd vanavond. 🤣

Ken em ni persoonlijk maar die heeft zo ne "dumb look"
Kan ne slimme mens zijn he maar zo ziet em er ni uit :unsure:

Aan de andere kant. Betaald worden voor 5 woordjes te zeggen 🤷‍♂️😬

Hmm, Castagne eruit, op het eerste zicht jammer, maar ik heb zo een gevoel dat Meunier gaat opstaan en nog best belangrijk gaat zijn.

Meunier mag dan wel gescoord + mooie assist gegeven hebben, maar qua diepgang, en zowel offensieve als defensieve spurts toch een niveau onder Castagne. Los daarvan ook geen dubbele bezetting meer op die belangrijke positie.

Degelijke invalbeurt van Hazard. Dat was al een stuk scherper dan tegen Kroatië.

Eerlijk is eerlijk, Boyata heeft het goed gedaan vandaag.

Opdracht volbracht, zonder te moeten excelleren. Domper van Castagne, en hopen dat Vertonghen geen averij heeft opgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan