Rusland ons toch drie cadeaus gegeven, waarvaan we er twee maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukaka belachelijk toch met de spreken in zn truitje of achter zn hand...
peist dat de KGB zit mee te luisteren...?
Zat ik ook al te denken. Of eventueel ook nog Eden wat laten mee doen, wie weet maakt hij er 1 en tankt hij wat zelfvertrouwen voor de knock-out wedstrijdenGelijk die Russische verdediging nu al bibber lijkt het me ideaal om straks Doku zijn snelheid uit te spelen.
(ja een mens mag hopen he)Niet opzettelijk... autocorrect... heb het aangepistIk denk dat zijn naam opzettelijk verkeerd schrijven nog belachelijker is...
De a en de u liggen toch niet naast mekaar op het toetsenbord he.
Eens.Bon, het kan altijd nog beter, maar het hoeft momenteel niet tegen dit Rusland.
Tielemans moet precies even wakker worden, of het misschien gewoon simpeler houden soms. Kreeg heel veel ruimte, maar er niet veel mee kunnen doen...
Zat ik ook al te denken. Of eventueel ook nog Eden wat laten mee doen, wie weet maakt hij er 1 en tankt hij wat zelfvertrouwen voor de knock-out wedstrijden(ja een mens mag hopen he)
Trossard zou ook niet slecht zijn, die heeft ook meer een neus voor goals dan Doku (en meer ervaring)
De helft van een hele.Wat is een halve overtreding eigenlijk?
Zeker? Ik dacht eerder twee keer een kwart meer dan geenDe helft van een hele.
Kan ook, is al een tijdje geleden dat ik me daarin heb verdiept.Zeker? Ik dacht eerder twee keer een kwart meer dan geen
Tielemans slordig.