EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, het kan altijd nog beter, maar het hoeft momenteel niet tegen dit Rusland.
Tielemans moet precies even wakker worden, of het misschien gewoon simpeler houden soms. Kreeg heel veel ruimte, maar er niet veel mee kunnen doen...

Gelijk die Russische verdediging nu al bibber lijkt het me ideaal om straks Doku zijn snelheid uit te spelen.
Zat ik ook al te denken. Of eventueel ook nog Eden wat laten mee doen, wie weet maakt hij er 1 en tankt hij wat zelfvertrouwen voor de knock-out wedstrijden :unsure: (ja een mens mag hopen he)
Trossard zou ook niet slecht zijn, die heeft ook meer een neus voor goals dan Doku (en meer ervaring)

Ligt het aan mij of speelt Alderweireld amper Meunier aan hoewel die altijd echt vrij staat?

0
Bon, het kan altijd nog beter, maar het hoeft momenteel niet tegen dit Rusland.
Tielemans moet precies even wakker worden, of het misschien gewoon simpeler houden soms. Kreeg heel veel ruimte, maar er niet veel mee kunnen doen...

Zat ik ook al te denken. Of eventueel ook nog Eden wat laten mee doen, wie weet maakt hij er 1 en tankt hij wat zelfvertrouwen voor de knock-out wedstrijden :unsure: (ja een mens mag hopen he)
Trossard zou ook niet slecht zijn, die heeft ook meer een neus voor goals dan Doku (en meer ervaring)
Eens.
Doku zou ik een half uurtje gunnen. Hazard misschien een kwartiertje bij 3-0.

In ieder geval geen groots maar wel erg matuur België.

Toch maar een saaie bedoening imo, veel balletje rondtikken achteraan. Ik zie er ook niet echt taktiek in eigenlijk. Niet dat we nu al top moeten zijn ofc. 2 slechte voorzetten waar Russen fameus in de fout gaan. Rusland heeft toch een periode gehad dat die leuk voetbal speelden, zit nu toch niet veel meer in precies.

Conclusie eerste helft (mijn mening).
De Russen wilden wel, maar konden niet.
De Belgen konden wel, maar wilden niet.

Nu de tweede helft.

Geeuw, ze moeten toch oppassen want ook in de tweede helft is (voorlopig) mijn conclusie identiek aan de eerste, maar de bal moest er eens met wat geluk invallen ..

Laatst bewerkt:
Waarom die Russen nu nog in die wedstrijd laten komen? Dringend eens wisselen en wat scherper spelen. Carrasco heeft er zin in maar ons centrale middenveld met Thielemans en Dendoncker toch te slordig. Mertens brengt ons niets bij zo.

Russen hebben tijdens de rust te horen gekregen dat ze een enkele reis Siberisch strafkamp gaan krijgen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan