Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de reden?Godverdomme, nu ook nog Boyata in plaats van Denayer zeg. Wat een kutvoetbaldag.
Gilles de Bilde kan wel wat zien op een voetbalplein he. vraag maar aan Krist Porte.Gilles de Bilde ook den hoofdvogel afgeschoten. "De spelers zullen blij zijn misschien hoe het is afgelopen en dat ze een punt hebben."
Hoe onverschillig is dat wel niet verslikte me bijna
Godverdomme, nu ook nog Boyata in plaats van Denayer zeg. Wat een kutvoetbaldag.
Ik vermoed omdat de de Russische spits traag is maar wel kopbal sterkte heeft?Wat is de reden?
Hij zal nu wel een hoop onderzoeken moeten ondergaan, lijkt mij dat voetballen niet meteen (als hij ooit nog zal kunnen voetballen op dat niveau) aan de orde zal zijn. Want als een jonge, sportieve mens van 29 jaar zomaar ineenstuikt, dan is er toch iets aan de hand en moet de oorzaak worden gevonden en aangepakt.How man, behoudens dat hij er 100% doorkomt, hoe moet dat voelen achteraf?
Beseffen dat ge daar ineens even dood zijt gevallen en ze u terug tot leven hebben kunnen brengen.
Gewoon dat besef dat 't had gedaan kunnen zijn
En chapeau voor die teammates dat zo afschermen terwijl ge zelf door een emotionele en onzekere hel gaat.
nee, ik herinner mij zelfs uit de tijd van Witsel en Hulk bij Zenit dat de andere spelers zelden meevierden als die scoorden.ik ben eigl wel es benieuwd naar het "knielmoment" , kan me niet inbeelden dat de Russen dat zullen doen
Kroatie geweest toch ook niet?ik ben eigl wel es benieuwd naar het "knielmoment" , kan me niet inbeelden dat de Russen dat zullen doen
Denk het ook. Minstens 2-0.op papier zou dit een gemakkelijke 3-0 moeten zijn
Ik ben niet 100% zeker maar precies wel 99% dat ze daar op hun knieën hebben gezeten.Kroatie geweest toch ook niet?
Kijk naar BlindHij zal nu wel een hoop onderzoeken moeten ondergaan, lijkt mij dat voetballen niet meteen (als hij ooit nog zal kunnen voetballen op dat niveau) aan de orde zal zijn. Want als een jonge, sportieve mens van 29 jaar zomaar ineenstuikt, dan is er toch iets aan de hand en moet de oorzaak worden gevonden en aangepakt.
Ik ben niet 100% zeker maar precies wel 99% dat ze daar op hun knieën hebben gezeten.
Als ze het straks terug doen weten we alvast wat "boe" is in het Russisch.
. Roberto alstamblieft. Ge speelt op een EK, tenzij er fysieke twijfels zijn zet ge uw beste spelers op't veld.