EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed omdat de de Russische spits traag is maar wel kopbal sterkte heeft?
Beter Mechelen meegenomen natuurlijk, die heeft er dit jaar tegen gespeeld!
Meteen een rare keuze van Martinez. Als dit slecht gaat, al meteen gedoe. En sowieso raar voor Denayer en Vermaelen.
Ik was idd fout het is 'omdat hij meer ervaring op een toernooi heeft' dan Jason.

Hoeveel matchen heeft Boyata al op een eindtoernooi gespeeld? Kan er me geen herinneren (of het moet een overbodige geweest zijn)

Efkes verschieten wel met Eriksen, miljaar. Blij dat hij bij bewustzijn is, dus waarschijnlijk komt het goed...

Wat is de reden?
"Boyata kent Dzjoeba" volgens Martinez :unsure:

Nu ja, die Dzjoeba is wel een heel fysieke spits, misschien dat Boyata in de lucht sterker is dan Denayer?
Hopelijk maakt het niet al te veel uit en krijgen ze gewoon geen kansen.

Konden toch gewoon makkelijk die 0-0 als einduitslag gebruiken maar tjah geld moeten rollen de show must go on.

Ik vermoed, -hoop-, dat ze dit in overleg met de spelers hebben beslist en dat die daar unaniem mee akkoord waren ... want anders is dit een pure schande.

niet verwacht dat die zo snel al weer ging doorgaan
Had er slecht nieuws geweest, no way dat ze dan de match verder zouden spelen vandaag.
Dan hadden de Denen (de spelers hé) gewoon allemaal hun kat gestuurd hoor ..

Maar nu .. misschien willen de spelers gewoon verder spelen om hun gedachten te verzetten?

Efkes verschieten wel met Eriksen, miljaar. Blij dat hij bij bewustzijn is, dus waarschijnlijk komt het goed...

"Boyata kent Dzjoeba" volgens Martinez :unsure:

Nu ja, die Dzjoeba is wel een heel fysieke spits, misschien dat Boyata in de lucht sterker is dan Denayer?
Hopelijk maakt het niet al te veel uit en krijgen ze gewoon geen kansen.
Dzyuba is inderdaad een targetspits van 1m97 die eigenlijk als pivot dient voor de rest van de ploeg. Waarschijnlijk kiest hij daarom voor Boyata, die is inderdaad groter en steviger in de lucht dan Denayer. Had het zelfs wel niet gedaan, want uiteindelijk moet ge eerder zien dat ge de tweede bal hebt dan dat ge het duel wint van Dzyuba.

Wat nen brainfart van Martinez... normaal is die toch vrij “voorspelbaar en stabiel” in zijn ploegopstellingen...?
U ploeg lastminute gaan aanpassen aan de tegenstander draait ook zelden goed uit... dat ontploft vaak gewoon in je gezicht...

als dit nu mislukt zit je met een gigantisch probleem want meteen 3 cv’s met een issue

Ik was idd fout het is 'omdat hij meer ervaring op een toernooi heeft' dan Jason.

Hoeveel matchen heeft Boyata al op een eindtoernooi gespeeld? Kan er me geen herinneren (of het moet een overbodige geweest zijn)
Hij begon vorig WK de eerste 2? wedstrijden toch ook in de basis, omdat Kompany nog niet klaar was? O vergis ik mij?

Nooit fan van hem geweest. Ik hoop dat hij tegen sterkere tegenstanders toch geen basisplaats krijgt

Waarom altijd die focus op Belgie-Wales alsof het daarvoor wel al goed liep. Belgie-Italie en Belgie-Zweden waren ook zwak daar was het ook al duidelijk dat er problemen waren en toen hadden we nog geen blessure golf in de verdediging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan