EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Denen gaan er de rest van het tornooi toch een hoop suporters bij hebben. Zowel emotioneel als sportief is dit een enorme klap voor hen.

How man, behoudens dat hij er 100% doorkomt, hoe moet dat voelen achteraf?

Beseffen dat ge daar ineens even dood zijt gevallen en ze u terug tot leven hebben kunnen brengen.
Gewoon dat besef dat 't had gedaan kunnen zijn :eek:

En chapeau voor die teammates dat zo afschermen terwijl ge zelf door een emotionele en onzekere hel gaat.
Hij zal nu wel een hoop onderzoeken moeten ondergaan, lijkt mij dat voetballen niet meteen (als hij ooit nog zal kunnen voetballen op dat niveau) aan de orde zal zijn. Want als een jonge, sportieve mens van 29 jaar zomaar ineenstuikt, dan is er toch iets aan de hand en moet de oorzaak worden gevonden en aangepakt.

Hij zal nu wel een hoop onderzoeken moeten ondergaan, lijkt mij dat voetballen niet meteen (als hij ooit nog zal kunnen voetballen op dat niveau) aan de orde zal zijn. Want als een jonge, sportieve mens van 29 jaar zomaar ineenstuikt, dan is er toch iets aan de hand en moet de oorzaak worden gevonden en aangepakt.
Kijk naar Blind

Gered dankzij het snelle optreden van de hulpdiensten en medespelers. Hopelijk géén al te grote schade aan zijn hart of zo.
Beelden zagen er akelig uit.

Oef, zo blij dat Eriksen er door is gekomen. Paar jaar terug mijn schoonbroer aan plots hartfalen verloren, dit bracht heel slechte herinneringen naar voren. Hopelijk een spoedig herstel.

Op naar de Belgen nu ... wel met een heel ander gevoel natuurlijk. En van Boyata in de basis word je effectief niet vrolijk. Omdat hij de spits 'kent'? :wallbash:. Roberto alstamblieft. Ge speelt op een EK, tenzij er fysieke twijfels zijn zet ge uw beste spelers op't veld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan